Citat:
Ursprungligen postat av
johannajack
Mm jag blev också helt övertygad av en viss händelse, kommer inte ihåg nu exakt vilken, men det va så uppenbart! Sen har han det här flamsiga tramsiga flicksättet. Tittar på män han ser upp till med glittriga ögon, och när han pratar om dem. Kan både vara bögen eller barnet inom honom iofs. Men han är kanske en ung gay pojke på insidan. För i hjärnan är han fortfarande ett barn. Synd isf. Kanske en av förklaringarna det gått som det har gått, att han inte fått va sig själv och leva ut. Sen det här överdrivna renliga och pedanta. Brukar vara ett tecken på att man tror det går att tvätta bort skammen och smutsen man känner på insidan.
Aja jag bryr mig inte, han får va gay om han vill har noll emot det, tvärtom.
Synd om Alva bara.
Haha, håller med om allt ovan. Jag blev 100% övertygad av "rövrakeriet", som han tjatade till sig av Alva. Hon lider, och han njuter av fulla drag, av att ligga på rygg med särade ben. Självklart ska detta förevigas på film.
Sjuk som jag är, så tittar jag på det skenande tåget, och njuter av hans underhållande stil. Samtidigt skär det till i bröstet ibland, när jag påminns om att det är en liten, liten pojke - i på tok för stora kläder...