2022-08-16, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
VA? Har Alex lillebrorsa signat med Malmö FF? Menar du fotbollslaget alltså? MFF? Really?

Alltså hur är det där uppe? Svarar du på frågan med frågor ?
Citera
2022-08-16, 09:44
Medlem
johnthedickholmess avatar
He, he...vore lite coolt om han verkligen signat med MFF...tänk er höra Alex gangsterrap i pausen...episkt
Citera
2022-08-16, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Ja det liknar inget annat. Tyvärr så spelar de inte
Visst var han löjligt nöjd över att åka in igen? Han tyckte nog dels det var galet skönt att slippa Alva, och även umgås med likasinnade som ser upp till honom, eventuellt har du rätt i dina homoteorier också.
Så att sedan sitta och låtsas att det var tufft att sitta inne, därav "återfallen", är bara pinsamt...

Välkommen till shit showen...
Jepp "homo temat" har jag haft i bakhuvudet hela tiden. När det gäller Alex iaf. Dem vibesen kommer och går liksom.
Citera
2022-08-16, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Alltså hur är det där uppe? Svarar du på frågan med frågor ?
Mm sinnessjukt
Citera
2022-08-16, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Jepp "homo temat" har jag haft i bakhuvudet hela tiden. När det gäller Alex iaf. Dem vibesen kommer och går liksom.

Helt övertygad om att han är bi. Helt övertygad.
Citera
2022-08-16, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Helt övertygad om att han är bi. Helt övertygad.
Mm jag blev också helt övertygad av en viss händelse, kommer inte ihåg nu exakt vilken, men det va så uppenbart! Sen har han det här flamsiga tramsiga flicksättet. Tittar på män han ser upp till med glittriga ögon, och när han pratar om dem. Kan både vara bögen eller barnet inom honom iofs. Men han är kanske en ung gay pojke på insidan. För i hjärnan är han fortfarande ett barn. Synd isf. Kanske en av förklaringarna det gått som det har gått, att han inte fått va sig själv och leva ut. Sen det här överdrivna renliga och pedanta. Brukar vara ett tecken på att man tror det går att tvätta bort skammen och smutsen man känner på insidan.
Aja jag bryr mig inte, han får va gay om han vill har noll emot det, tvärtom.
Synd om Alva bara.
Citera
2022-08-16, 15:30
Medlem
Citat:
Mm jag blev också helt övertygad av en viss händelse, kommer inte ihåg nu exakt vilken, men det va så uppenbart! Sen har han det här flamsiga tramsiga flicksättet. Tittar på män han ser upp till med glittriga ögon, och när han pratar om dem. Kan både vara bögen eller barnet inom honom iofs. Men han är kanske en ung gay pojke på insidan. För i hjärnan är han fortfarande ett barn. Synd isf. Kanske en av förklaringarna det gått som det har gått, att han inte fått va sig själv och leva ut. Sen det här överdrivna renliga och pedanta. Brukar vara ett tecken på att man tror det går att tvätta bort skammen och smutsen man känner på insidan.
Aja jag bryr mig inte, han får va gay om han vill har noll emot det, tvärtom.
Synd om Alva bara.

Haha, håller med om allt ovan. Jag blev 100% övertygad av "rövrakeriet", som han tjatade till sig av Alva. Hon lider, och han njuter av fulla drag, av att ligga på rygg med särade ben. Självklart ska detta förevigas på film.

Sjuk som jag är, så tittar jag på det skenande tåget, och njuter av hans underhållande stil. Samtidigt skär det till i bröstet ibland, när jag påminns om att det är en liten, liten pojke - i på tok för stora kläder...
Citera
2022-08-16, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Ja det liknar inget annat. Tyvärr så spelar de inte
Visst var han löjligt nöjd över att åka in igen? Han tyckte nog dels det var galet skönt att slippa Alva, och även umgås med likasinnade som ser upp till honom, eventuellt har du rätt i dina homoteorier också.
Så att sedan sitta och låtsas att det var tufft att sitta inne, därav "återfallen", är bara pinsamt...

Välkommen till shit showen...

Haha ja, tyvärr så kändes det en hel del som att hon ingick i det där som skulle bli så skönt att slippa.

Det där med "återfallen" är minst sagt intressant. Det verkar som att ett återfall är de gånger de tar något av preparaten de har problem med. Så när Alex tar kokain så tar han ett återfall medan alla andra droger är fritt fram och räknas inte som återfall.

Hoppas att det går bra för dem båda i slutändan. Gillar den där naturligt komiska auran Alex har. Hade det varit en roll han spelade så hade han förmodligen räknats till en av Sveriges bästa komiker (vilket iofs inte säger särskilt mycket).
Citera
2022-08-17, 23:28
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Så nu driftar dom två runt som ett par hemlösa zigenare? Stabilt liv
Citera
2022-08-18, 06:26
Medlem
Media tystnad från dom eller ?
Citera
2022-08-18, 08:28
Medlem
Citat:
Tror det är simpelt! Det är för farligt för Alex att stanna på samma plats för länge. Så länge han har varit offentlig har han aldrig haft ett boende,
och ständigt ny stad ny månad!
Tror inte att det är att det är ”farligt” som är anledningen för dom postar ju friskt på Instagram vart dom är.
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Dem har riktigt kassa siffror på Instagram båda två asså! Mindre följare och "likes" än en avdankat gammal PH deltagare sen 10 år tbx i tiden! Säger ändå en del om deras icke populäritet..
För ett år sen ca hade de +200k visningar på Youtube iaf ganska ofta. Men lyckades aldrig jobba upp sin Instagram. Skönt det
Var intressantare att följa när han började med youtube och var helt påtänd 😂 och hans mytoman QnAs var intressant till en början faktiskt.
Citat:
Ja han är säkert bi/gay därför han måste punda så mycket, och därför han måste framhäva så mycket i sina vloggar att någon aldrig varit så nära hans rövhål eller att han tänkte sänka barberaren som var för nära. Säker även därför han hävdar sig med sin gangster fasad. Han har säkert blivit rövkörd på kåken därför han trivs där 😂
Citera
2022-08-18, 10:23
Medlem
LaPrincipessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Ja han är säkert bi/gay därför han måste punda så mycket, och därför han måste framhäva så mycket i sina vloggar att någon aldrig varit så nära hans rövhål eller att han tänkte sänka barberaren som var för nära. Säker även därför han hävdar sig med sin gangster fasad. Han har säkert blivit rövkörd på kåken därför han trivs där 😂

Han verkade reagera på närmandet av barberaren med skräckblandad förtjusning…Typ som att han tyckte det var lite mysigt men blev arg för att han egentligen gillade det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in