2022-08-17, 21:00
Medlem
Gusselbys avatar
Fin bugning åt publiken.
Citera
2022-08-17, 21:02
Medlem
Jag tror att Jesper har betydligt länge hopp i kroppen. Hans goda längdhopp, med och utan tramp, visar att formen är god, men tyvärr är trestegstekniken osäker. Får han till det kan han nog göra 16.70 plus.
Citera
2022-08-17, 21:04
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av longlivetheking
Biancas hopp på 1,89 var det bra hopp - små marginaler i alla hoppen - eller var det klara rivninger?

Jag har inte sett Biancas försök på 1.89, men hoppet där hon tog 1.86 var nog ett av hennes bästa någonsin. Kapaciteten är det inget fel på, men stabiliteten i höjd blir väl lidande eftersom hon tränar och tävlar i så många andra grenar.
Citera
Medlem
Kommer Christian Olsson få sparken nu när han kallar deltagare för sopor? Det känns inte så professionellt.
Citera
Medlem
Underbar landning av Hellström 😂

Observation: sa verkligen "sopa" om portugisen för att han inte slagit hans en rekord?? Konstig kommentar.
Citera
2022-08-17, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Kommer Christian Olsson få sparken nu när han kallar deltagare för sopor? Det känns inte så professionellt.

Jag reagerade också starkt. Wtf va det tänkte jag...det lät helt malplacerat. Trodde knappt det var sant.

Harkel Hård blev också ganska paff kändes det som. Som att Olssons true colors blev avslöjade...
Citera
2022-08-17, 21:06
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Underbar landning av Hellström 😂

Observation: sa verkligen "sopa" om portugisen för att han inte slagit hans en rekord?? Konstig kommentar.
Helt uppenbart att han sa detta med glimten i ögat
Citera
2022-08-17, 21:07
Medlem
Citat:
Som en polare som sitter i soffan med en öl och killgissar.

Uselt. Men vi blev chockade över hans "sopa" kommentar....
Citera
2022-08-17, 21:07
Medlem
AbuserUsers avatar
Citat:
Fantastiskt roligt om det stämmer. Skulle vara kul att se Christian kommentera skidskytte i vinter

Spolade tillbaka. Han säger "Sopa!"

Haha han säger det! Spolade tillbaka o lyssna! Har det på film!
Citera
2022-08-17, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Helt uppenbart att han sa detta med glimten i ögat

Inte uppenbart. Varken i tonfall eller formulering. Det märkte man på harkel Hård också annars hade han småfnittrat som en fjortis som brukligt är när Olsson drar sina göteborgsskämt...

På min tid (lite äldre än Olsson) använde man uttrycket "sopa" i ungdomen när man ville håna eller förminska någon/motståndare (ofta för att thrash talka). Det var aldrig att vi använde termen på skoj. Dessutom är Olsson bättre än de flesta och då blir det fel av honom att sparka nedåt. Det skulle aldrig Messi göra.

Om man vill skoja till det kan man säga om Mondo när han missar på 6 m att nu får han väl ändå skärpa till sig.
Senast redigerad av DurexPlayHeat 2022-08-17 kl. 21:20.
Citera
2022-08-17, 21:10
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Koen Smet är ett roligt namn

Kosläpp på 110m häck.
Citera
2022-08-17, 21:12
Medlem
Har dadic bosniska ursprung? Söt är hon iallafall...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in