2022-08-17, 11:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av dollargirl
Då var sjukampen igång och Salming sist i loppet. Ser fram emot höjd/spjut med henne.

Hon är med i den högst rankade gruppen i höjd. Ser fram emot fina höjder. Enligt tidigare post kör de igång ca 11:35.
Citera
2022-08-17, 11:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av walklikeacat
Bilden visar Gina Luckenkemper som står relativt ensam och markerar att hon har ett blödande sår på sitt vänstra knä. Ingen reaktion från SVT eller Jacob Hård som fortsätter med att "...här går det desto bättre för Tyskland" och bilden bryts till intervju med Montler.

Gina Luckenkemper blir senare bandagerad och allt är frid och fröjd.

Okej, tack för uppdateringen.
Citera
2022-08-17, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Gustav Zetterlund
Instämmer i att han är en utmärkt kommentator. Sakkunnig och behaglig att lyssna till.
Citera
2022-08-17, 11:13
Medlem
Redan i första omgången var fem bättre än Ragnar. Nu får det bli max tre till. Å andra sidan är det väl de bästa som överträffat honom, så förhoppningsvis blir det inte så många till.
Citera
2022-08-17, 11:14
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nossenos
Instämmer i att han är en utmärkt kommentator. Sakkunnig och behaglig att lyssna till.

Pratar alldeles för mycket när han är ensam som kommentator men här fungerar han som expert. Jag har inte riktigt köpt honom som expert ännu.
Citera
2022-08-17, 11:23
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Redan i första omgången var fem bättre än Ragnar. Nu får det bli max tre till. Å andra sidan är det väl de bästa som överträffat honom, så förhoppningsvis blir det inte så många till.
Blev han inte 4 i första gruppen?
Citera
2022-08-17, 11:25
Medlem
Ragnar tappade en placering till i andra omgången. Tia nu, men de som inte passerat honom är inga höjdare så det ser trots allt hoppfullt ut.
Citera
2022-08-17, 11:33
Medlem
welcometorealitys avatar
Ragnar gick till en final, kul
Citera
2022-08-17, 11:33
Medlem
Ragnar klar!
Citera
2022-08-17, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
Pratar alldeles för mycket när han är ensam som kommentator men här fungerar han som expert. Jag har inte riktigt köpt honom som expert ännu.
Ny sjönk han i min aktning, när han glömde Hanna Karlsson och dessutom påstod att det var junior-VM nästa år.
Citera
2022-08-17, 11:37
Medlem
Alkibiadess avatar
Så totalt två svenska deltagare i slägga (Ahlberg, Carlsson) och båda gick till final och de slog dessutom alla sina respektive finländska konkurrenter. Finskt fiasko?
Citera
2022-08-17, 11:38
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:
Ny sjönk han i min aktning, när han glömde Hanna Karlsson och dessutom påstod att det var junior-VM nästa år.

Jag noterade det också. Nästa JVM går i Peru om två år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in