Citat:
Ursprungligen postat av
Nibiru2011
Möjligt många av er är ju ordentligt tröga. Som inte ens fattar att Ryssarna verkligen inte vill döda civila…
Hade naziryssland hållit sig på sin sida gränsen som civiliserade länder gör, hade det inte blivit några civila dödsoffer. Men barnamördare V.Puttin måste skriva in sig i historieböckerna, ironiskt nog som en av de sämsta ryska härförarna i historien och konkurrensen om den titeln är hård.