2022-08-16, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maestroo20
Stör mig typ på alla. Tror inte på något som kommer ut ur deras mun.

Sen alla som tror att SD med M kommer att bekämpa kriminaliteten. Det kommer att bli värre sanna mina ord

Samma här. Man blir bara förbannad av att se dessa medietränare APOR.

FY FAN att denna skara ska vara våra vassaste. Dra åt HELVETE, allesammans.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaLeon
Nej dumstruten är din.

Du kan ställa dig där i hörnet.

Jag har aldrig sett henne sådär.
Hoppas Magda fortsätter ställe henne mot väggen sådär. Ebba kommer spåra ur
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maestroo20
Stör mig typ på alla. Tror inte på något som kommer ut ur deras mun.

Sen alla som tror att SD med M kommer att bekämpa kriminaliteten. Det kommer att bli värre sanna mina ord

Det kan inte bli sämre än vad det har varit de här 8 åren i alla fall. Tycker inte att något parti är bra, men röstar man på ett fortsatt styre för sossarna så måste man ha ett allvarligt problem. Där pratar vi självplågeri på hög nivå.
Citera
2022-08-16, 22:01
Medlem
Kan man lyssna i efterhand?
Citera
2022-08-16, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oresundsbroen
itsnotyou...ehhmm her fault.

Problemet är organiseringen din jävla soptunna. Är S bättre i västerbotten menar du?

De röda regionerna fungerar bättre än de blåa regionerna, detta är fakta. Eller tycker du att vården i de blåa regionerna fungerar bra? Är du nöjd, ja då fattar jag varför högertroll som du propagerar för att Ebbas parti ska fortsatt ha inflytande över vården.
Citera
2022-08-16, 22:02
Medlem
Huvudleds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenetreraMera
Jimmie är vass, lyser starkast. Han staplar självklarheter (positivt menat) på hög som de andra sju partierna ignorerat i åratal.

Han känns som den enda som pratar som en riktig människa. De andra pratar som robotar med inövade meningar som de upprepar oavsett vilken fråga de fått. Ebba är näst bäst.
Citera
Medlem
Metaverses avatar
Ebba Busch levererar ikväll, snyggt!

Man blir dock lite sömnig av att lyssna på Magdalena och Märta.
Citera
Medlem
DenOndaLedarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heggenes
Magda borde jobba på sitt ansiktsuttryck. Hon tittar alltid på den som pratar med extremt "översittande" / ointresserat intryck, huvudet lite på sned och tomt uttryck. Som att hon är totalt ointresserad och vill vara någon annanstans.

Jag tror det var Dick Erixon som analyserade Maggan för ett tag sedan och han trodde att hon försöker spela lugn och statsmannamässig men att det bara ser tillgjort ut. Det håller jag med om.
Citera
2022-08-16, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Det kan inte bli sämre än vad det har varit de här 8 åren i alla fall. Tycker inte att något parti är bra, men röstar man på ett fortsatt styre av sossarna så måste man ha ett allvarligt problem. Där pratar vi självplågeri på hög nivå.

Du har helt rätt.

Har aldrig röstat på sossarna.

Vinner högern så kommer det att bli stora klyftor i samhället och kriminaliteten kommer att öka.

Vinner sossarna så kommer muslimerna att fortsätta käka våra skattepengar

Skål
Citera
Medlem
kubuns avatar
Kan man se denna debatt i repris - var isf?
Citera
Medlem
oresundsbroens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhode
De röda regionerna fungerar bättre än de blåa regionerna, detta är fakta. Eller tycker du att vården i de blåa regionerna fungerar bra? Är du nöjd, ja då fattar jag varför högertroll som du propagerar för att Ebba ska fortsatt ha inflytande över vården.
Har jag sagt att vården funkar bättre eller bra i de blåa regionerna?

Uppenbarligen fungerar inte de röda regionerna bra heller. Visa mig i så fall fakta som talar för din tes.

Lägg ner regionerna. Det är det enda rätta.
Citera
Medlem
Mrcool911s avatar
Kom igen nu, vidare till integrationen. Poppar popcorn!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in