Putlers "boyfriend" alkisen Medvedev, som raderar sina korkade tweets gång på gång skrev att det blir "slut för Ukraina om de ger sig på Krim".
Nu hände detta en gång, två gånger, tre gånger...När kommer "slutet"?
Ryssaporna kan bara snacka mkt, men ingen verkstad.
Vill inte ens erkänna UAF:s attacker, för att inte framstå som pajaser med världens sämsta luftförsvar

.