2022-08-16, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Gaslightning helt enkelt. Försöker få människor att inte tro på sin egen förmåga och att de är dem det är fel på.

Be någon att inte lita på sin egen magkänsla och säga att den är undermålig. Det betyder ju snarare att magkänslan är helt korrekt! Sara erkänner att brevet är fejk! Bekräftar att det är fejk!
Hon är ju ansvarig utgivare - publicerar det hon vill, utan att behöva uppge någon källa.
Minns inte exakt när det var, men hon kopierade ett fiffigt citat från den här tråden, la ut på facebook som sitt eget.
Citera
2022-08-16, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Just för att alla vet att de som har nåt emot dumpens arbete och pedohunting är pedofiler. Normala människor blir bara glada när folk bekämpar pedofiler. Men pedofilerna blir sura.
Imponerande intellekt...
Citera
2022-08-16, 14:13
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Haha, ja.

”Du ska nog inte lita för mycket på din magkänsla. Den är undermålig.”

Svarar Sara en som i kommentarsfältet tror brevet är fejk. Någons magkänsla gick nog från att inte bara tro att brevet är fejk utan att Sara rent av är psykopat. I stället för att bemöta personen ifråga går hon till passivt aggressiv attack. Seriöst, totalt utan omdöme. Skrämmande att säga att en människas magkänsla är undermålig när den är som den ska. Behövs knappt magkänsla för att fatta att brevet är fejk, bara sunt förnuft.

Sara är ju en svagbegåvad människa i grunden det ser ju vem som helst, dessutom skadad av livet, fysiskt och psykiskt, hennes hjärna är ju givetvis till viss del skadad av hennes tidigare missbruk.

Att hon dessutom agerar i affekt gentemot alla dessa pedofiler gör ju inget bättre. Hon hatar sej själv så mycket för allt hon själv gjort fel i livet och givetvis hatar hon därav alla torskar och gäddor mer än en normal människa skulle ha gjort. Hennes ilska och besatthet att sätta dit dessa gäddor tar överhand vid nästan alla konfrontationer, det gagnar ingen.

Sagt det förr säger det igen, syftet med dumpen är mycket gott men Sara är 100% fel människa att driva saken.

Är dumpen under utredning av Skatteverket, antar att banken följt sina regler och agerat samt anmält Sara till Skatteverket för all Swish som kommer/kommit in, eller?
Citera
2022-08-16, 14:18
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Hon är ju ansvarig utgivare - publicerar det hon vill, utan att behöva uppge någon källa.
Minns inte exakt när det var, men hon kopierade ett fiffigt citat från den här tråden, la ut på facebook som sitt eget.

Samtidigt hängde hon och Patrik på han ETC-reportern och ville att han skulle bryta sitt källskydd. Regler gäller uppenbarligen inte för Sara själv plus att hon verkar helt okunnig inom publicering, vilken fin dekokt i huvudet på en människa.
Citera
2022-08-16, 14:19
Medlem
Varför kan inte fler som postar här, posta i Kanelkakan-kommentarerna? Om tillräckligt många tillskriver brevet som fake torde väl hon själv bli tvungen att agera
Citera
2022-08-16, 14:19
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ja världens bästa flickvän. Prova att säg det, det kommer kännas bättre efteråt.

Blev några swish-hundringar till Dumpen idag.

Nja, jag vet inte det. Känn ingen konkurrens från mig kära Gipsy Är inte lagd åt det hållet och dessutom skulle Sara kunna vara min mamma.
Men vilken fantastisk kvinna!
Citera
2022-08-16, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Sara är ju en svagbegåvad människa i grunden det ser ju vem som helst, dessutom skadad av livet, fysiskt och psykiskt, hennes hjärna är ju givetvis till viss del skadad av hennes tidigare missbruk.

Att hon dessutom agerar i affekt gentemot alla dessa pedofiler gör ju inget bättre. Hon hatar sej själv så mycket för allt hon själv gjort fel i livet och givetvis hatar hon därav alla torskar och gäddor mer än en normal människa skulle ha gjort. Hennes ilska och besatthet att sätta dit dessa gäddor tar överhand vid nästan alla konfrontationer, det gagnar ingen.

Sagt det förr säger det igen, syftet med dumpen är mycket gott men Sara är 100% fel människa att driva saken.

Är dumpen under utredning av Skatteverket, antar att banken följt sina regler och agerat samt anmält Sara till Skatteverket för all Swish som kommer/kommit in, eller?

Vad otrevlig du är. Snygg-Sara gör ett utmärkt jobb. Ser absolut inte det du beskriver.

Enligt uppgift pågår en utredning hos Skatteverket (källa Flashback). Har personligen swishat Dumpen under en längre tid så blir inblandad mot min vilja. Sara har inte koll på detta.
Citera
2022-08-16, 14:24
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Vad otrevlig du är. Snygg-Sara gör ett utmärkt jobb. Ser absolut inte det du beskriver.

Enligt uppgift pågår en utredning hos Skatteverket (källa Flashback). Har personligen swishat Dumpen under en längre tid så blir inblandad mot min vilja. Sara har inte koll på detta.

Du' vet, kärleken är ju som det sägs blind.
Citera
2022-08-16, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Nja, jag vet inte det. Känn ingen konkurrens från mig kära Gipsy Är inte lagd åt det hållet och dessutom skulle Sara kunna vara min mamma.
Men vilken fantastisk kvinna!

Ålder är bara en siffra. Jag bryr mig inte om såna petitesser men som sagt så går det inte bra när Sara sket i att svara i pm. Kan löpande informera er relationsintresserade.
Citera
2022-08-16, 14:26
Medlem
Citat:
Samtidigt hängde hon och Patrik på han ETC-reportern och ville att han skulle bryta sitt källskydd. Regler gäller uppenbarligen inte för Sara själv plus att hon verkar helt okunnig inom publicering, vilken fin dekokt i huvudet på en människa.
Sagt det förr - de följer de regler de själva vill och skiter i resten. Social terrorism
Citera
2022-08-16, 14:28
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom

Jag är själv missbrukare och tror det är djupare än så i hennes fall. Hon uppvisar alla beteende som en narcissistisk störd har, mer det än skiten hon stoppat i sig, även om skiten inte hjälper till precis.

Ja, hon är verkligen fel person för uppgiften. Tror något liknande Dumpen hade kunnat finnas och gjort nytta, men inte i händerna på en antisocial.

Dumpen drivs delvis över jord och delvis underjordiskt. En förklaring till det är förmodligen att den ekonomiska brottslingen och tillika kändisen Sjöberg kan inte göra något i den övre världen utan att behöva göra något i den undre och vice versa. 😂Måste vara knepigt!

Skatteverket är inte att leka med. Tror rent av det sitter en och annan mas och väntar på rätt tillfälle att slå till. Sjöberg är deras Vulkan så att säga.
Senast redigerad av DrComfort 2022-08-16 kl. 14:34.
Citera
2022-08-16, 14:32
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyMnemonic8181
Varför kan inte fler som postar här, posta i Kanelkakan-kommentarerna? Om tillräckligt många tillskriver brevet som fake torde väl hon själv bli tvungen att agera
Jag ser ingen kritik alls bara de vanliga fjantiga "styrkekramar"
Antar att sopkvasten går för fullt.
Hur kan folk inte se att det är Sara själv som skrivit?
Obegripligt hur dumma och lättlurade folk är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in