Citat:
Ursprungligen postat av
LaVerdadTodo
Ja det är att krydda till det.
nej det är att svälja propaganda och tycka att andra borde göra det för att "förstå".....
Citat:
Och jag kan inte förstå att en alternativ länk till Southfront är att länka till rysk propaganda när jag länkar till samma dokument på Reddit. Eller menar du att de också är Putintroll?
du menar att du länkar "southfront" trollningar på flashback för att något mongo gör det på reddit?
Citat:
Skärp dig för fan! Jag skulle tro att du helt enkelt inte bemästrar att ta in det jag brukar länka till i västmedia som ofta är ganska långa artiklar.
bitch plz. läs lite studie istället för "djupa analyser" baserade på att någon suttit på soutfront och "lajvat" analytiker...
Citat:
Försök nu idag och läsa faksimilen av de två artiklarna publicerade i USA:s marinkårs magasin.
ajdå, du vet att inte vad det inte är marinkårens magasin väll?
Citat:
De finns på två ställen så du behöver inte riskera att smittas av Kremlpropaganda.
Det är fritt fram att maila in saker till deras journal.