2022-08-14, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Høres fint ut.

Tror du politiet gikk glipp av en eneste samtale TH hadde i perioden han var under hemmelig etterforskning?

I så fall: Tror du de vet hvem han møtte?

I så fall, om de ikke har evnet å avlytte det som ble uttalt i samtalen, har gått alle disse samtalene etter i sømmene?

Ja samtaler han har hatt i alle bygg foruten huset i SV4 og Futurumbygget som ikke var overvåket har de gått glipp av vil jeg tro. Dersom TH for eksempel reiste hjem til sin bror på besøk etter drapet så ville ikke politiet fange opp samtalen dem i mellom.

Samtaler i naturen, lufteturer med bikkja og treningsturer/runder har de trolig ikke hatt noe kontroll på i forhold til innhold i disse.

Jeg tror de har hatt rimelig god kontroll på hvem han har møtt.

Siste spørsmålet ditt får meg til å lure på hvorvidt jeg er treg i oppfattelsen eller ikke. Har lest flere ganger, men er fortsatt i tvil om hva du faktisk spør om.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Fetad: Jo, men mange av dere er overbevist om at TH i så fall er bestiller.

Jeg tenker at f.eks en (ukjent for oss) bestiller som er kryptoekspert og som også er Motparten, kan ha bestilt kidnapping + drap m.m. Og at leiemorderen og medhjelperne fikk betaling fra Motparten/bestiller og at Motparten/bestiller håvet inn de pengene som TH betalte for å få livsbevis.

Sorry, men jeg tror ikke på tilfeldigheter.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Du får lære deg å lese nå og ikke bare drive med den kveruleringen din.

Du svarer aldri på spørsmål.
Citera
2022-08-14, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Du fant ikke på noe svar som kan forklare hvordan det kan ha seg at TH ikke hørte Annes telefon ringe, når han sto 3 meter unna?
Kanskje Tassen overdøvet ringelyen?
Citera
2022-08-14, 21:57
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Javel, og at det kan være et bestillingsdrap kom du først på nå?

TH sa vel selv at en bestiller og en annen utfører

Tok henne fire år.
Citera
2022-08-14, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Du svarer aldri på spørsmål.

Du tillegger meg meninger og stiller dumme spørsmål ut fra din forutinntatthet, det gidder jeg selvsagt ikke å besvare.
Citera
2022-08-14, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Ja samtaler han har hatt i alle bygg foruten huset i SV4 og Futurumbygget som ikke var overvåket har de gått glipp av vil jeg tro. Dersom TH for eksempel reiste hjem til sin bror på besøk etter drapet så ville ikke politiet fange opp samtalen dem i mellom.

Samtaler i naturen, lufteturer med bikkja og treningsturer/runder har de trolig ikke hatt noe kontroll på i forhold til innhold i disse.

Jeg tror de har hatt rimelig god kontroll på hvem han har møtt.

Siste spørsmålet ditt får meg til å lure på hvorvidt jeg er treg i oppfattelsen eller ikke. Har lest flere ganger, men er fortsatt i tvil om hva du faktisk spør om.

Det manglet et ord der.

Spørsmålet var om DE politiet har ettergått alle samtalene de vet har foregått, uten å avlytte?

For eksempel med broren: Hva snakket dere om?
Citera
2022-08-14, 22:01
Medlem
Citat:
Du fant ikke på noe svar som kan forklare hvordan det kan ha seg at TH ikke hørte Annes telefon ringe, når han sto 3 meter unna?

Jeg tenker at han påstår at han ikke hørte den og heller ikke så den før han var på vei ut gjøres i et forsøk på å antyde at den «ankom» senere, etter han ringte den, sammen med sønnen. Han hadde nok hørt den om sønnen ikke hadde ankommet boligen.
Citera
2022-08-14, 22:01
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Kanskje Tassen overdøvet ringelyen?

Du mener "den bikkja" han heller ikke oppdaget at hadde blitt stengt inne i finstuen?
Citera
2022-08-14, 22:02
Medlem
Citat:
Sorry, men jeg tror ikke på tilfeldigheter.

Det er det store problemet:

Religiøse mennesker tror ikke på tilfeldigheter,

mens alle vitenskapsfolk,

alle som tenker

vet at verden stort sett består av tilfeldigheter.
Citera
2022-08-14, 22:04
Medlem
Citat:
Du tillegger meg meninger og stiller dumme spørsmål ut fra din forutinntatthet, det gidder jeg selvsagt ikke å besvare.

Hvilke meninger har jeg tillagt deg?
Citera
2022-08-14, 22:04
Medlem
Citat:
Tok henne fire år.
I hypotesen din er vel bestillerens hovedmål at BO skal bli drept?
I den hypotesen jeg skisserte, er bestillerens/Motpartens hovedmål å håve inn løsepenger, og bestilleren/Motparten bestilte kidnapping + drap m.m.
Dette forklarer også hvorfor den/de bestilte personene som var i Sv4 eventuelt vasket gulv: De hadde fått beskjed fra bestilleren om at drapet IKKE skulle skje i huset men senere (fordi drapsspor i huset ville kunne føre til at bestilleren/Motparten ikke fikk løsepenger).
Senast redigerad av z-z-z 2022-08-14 kl. 22:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in