Citat:
Vilket folk tänker du på? Folk som är intresserade av klockor eller är status kåta kommer kanske tänka annorlunda. Sant, men det har väl inget med diskussionen att göra? Jag påpekade bara att om man har en bra klocka på armen så kommer inte folk betrakta dig som en lodis oavsett hur dåligt du klär dig i övrigt.
Absolut, då visar idioten i alla fall att han/hon har bra bilsmak även om personen fortfarande är en idiot. Samma om personen har en fin klocka, då har man åtminstone ett gemensamt intresse att prata om.
Absolut, då visar idioten i alla fall att han/hon har bra bilsmak även om personen fortfarande är en idiot. Samma om personen har en fin klocka, då har man åtminstone ett gemensamt intresse att prata om.
Grejen är ju att väldigt många har piratkopior och annat skit.
https://www.swissreplica.is/
Sånt här är det tydligen hur mycket som helst av enligt en bekant som samlar på klockor.
Ja självklart är det folk som imponeras av vad som helst som en fjällräven jacka och för andra säger det ingenting.
Sen när du pratar med idioten så visar det sig att denne har noll koll och intresse av bilar och har skaffat bilen bara för att synas
Jag vet att jag låter väldigt pessimistisk, men jag har träffat så fruktansvärt många av typen som har och klär sig bara för ge sig själv en image.
Dessa människor har i grunden och botten en riktigt dålig självkänsla även om de försöker bära upp en skyddsbarriär.
Jag är ingen välutbildad akademiker men jag har alltid varit en bra människokännare på gott och ont.