2022-08-13, 18:52
Medlem
John carter och Green lantern tycker jag är 2 jävligt bra filmer som jag gärna hade sett fortsättning på men som aldrig kommer hända pga av dom gick back.

Dom snackar däremot om en ny version av John Carter som kommer att komma.

Vilka tycker ni?
Citera
2022-08-13, 19:20
Medlem
MrMadoffs avatar
Frenemy med Zach Galifianakis och Matthew Modine
Citera
2022-08-13, 19:25
Medlem
Emellies avatar
The Room har låg ranking på imdb (3,6/10) men om man ser humorn i den (det är en sådan film som är så dålig att den blir bra/kul) så tycker jag att den helt klart är sevärd.
Citera
2022-08-13, 19:42
Medlem
ApolloSthlms avatar
Skrattade mycket åt Jack och Jill med Adam Sandler. Kollade sedan upp den på IMDB, 3,3 av 10- blev chockad av att jag hade sådan smaklös/lågbegåvad humor. Men erkänner att den filmen är med på min top 10 lista....
Citera
2022-08-13, 20:22
Medlem
Jag hade inga större problem med den o-tecknade filmversionen av Legenden om Aang
Citera
2022-08-13, 20:26
Medlem
nedboys avatar
Moonhaven från 2022 förstår jag inte varför den har så lågt score på IMDB? Den är verkligen mycket bättre och skulle jag gissat så skulle jag gissa på över 7.0

Kritiken folk har tycker jag inte alls stämmer. Men man måste väl respektera att andra har fel i sin smak antar jag...

Edit: Det kanske bara gäller filmer eller? Det jag skrev om är en serie. Har jag tabbat mig så får väl mod ta bort och så ber jag om ursäkt.
Citera
2022-08-13, 20:26
Medlem
FuckSnakePlisskens avatar
Reine och Mimmi i fjällen. Svinbra.
Citera
2022-08-13, 20:29
Medlem
FloppyAsHells avatar
Jag är nog lite omogen men jag gillade "The last Airbender" 👀
Säg inte till någon
Hade velat se fortsättningen.
Citera
2022-08-13, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FloppyAsHell
Jag är nog lite omogen men jag gillade "The last Airbender" 👀
Säg inte till någon
Hade velat se fortsättningen.

Samma här, den är bra och guldkompassen ingen av dom som gick något vidare där tanken var att uppföljare skulle komma. Guldkompassen har vissligen 6.1 av 180 tusen så det räknas som bra på omdb medans the last airbender har 4.1 av ungerfär lika många.
Citera
2022-08-13, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Moonhaven från 2022 förstår jag inte varför den har så lågt score på IMDB? Den är verkligen mycket bättre och skulle jag gissat så skulle jag gissa på över 7.0

Kritiken folk har tycker jag inte alls stämmer. Men man måste väl respektera att andra har fel i sin smak antar jag...

Edit: Det kanske bara gäller filmer eller? Det jag skrev om är en serie. Har jag tabbat mig så får väl mod ta bort och så ber jag om ursäkt.

Tycker visligen den är b men jag ser den ändå. Den har vissa inslag som jag uppskattar som det visuella annars är skådespeleriet eller handlingen för min del som inte funkar.. Det kommer en säsong 2 så helt flopp är den inte och 4,9 på imdb så räknas den ändå som sevärd tycker jag.
Det är när man kommer under 4.0 på imdb som man bör va orolig i mitt tycke,
Men jag hittat många bra under det och speciellt gamla filmer eller serier
Citera
2022-08-13, 21:05
Medlem
Autismpowers avatar
Ender’s Game, floppade hårt men jag gillade den så mycket att jag läste Orson Scott Cards böcker och älskade dem!
Citera
2022-08-13, 21:16
Medlem
Europes avatar
Den enda jag kan komma på är skräckfilmen Dead Silence (2007), som jag tyckte var helt okej när det begav sig, men har 6,1 på IMDb och ännu sämre omdömen på andra sidor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in