Citat:
Ursprungligen postat av
exceptional
Inte de sista 7 dagarna har Ryssland tagit mark utan förlorat.
Häri finnes en annan sanning ristad i sten.
Det är naturligtvis upp till Ukraina att bestämma om de vill avblåsa kriget och vilka territoriella områden..om några,som de vill avstå.
Detta vet vi ju..Ukraina är inte beredda att avstå EN ENDA METER av Ukrainsk mark till ockupationsmakten NaziRyssland.
Krim,Donbass,Luhansk tillhör Ukraina och de snart besegrade naziryssarna måste dra tillbaka varje kräk till ockupant inom den fallerade staten Rysslands egna gränser.
Vi hörde Zelensky igår.Det är han som bestämmer fullt ut.Nazisten Vladimir Putin har självklart ingenting att säga till om och kan bara hålla sin lögntrut stängd.
Krim,hela Krim utan en meters undantag tillhör Ukraina och Naziryssland måste villkorslöst lämna helt och hållet.
Detta är kommunicerat,och ingen kan missförstå ordens betydelse.
Väst är alltid de starka.
Ryzzland är alltid de svaga.
Gissa utgången?...HAHAHA!
SLAVA UKRAINI!
DEATH TO PUTIN!