2022-08-10, 21:27
  #198205
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Vilket grillparty...!

Vad gick notan på? För Ryzzen alltså. Stoppar det vid 2 Miljarder kronor?
Citera
2022-08-10, 21:27
  #198206
Medlem
Daniel501s avatar
Samtidigt, från verkligheten;

https://t.me/asbmil/3821

The Belokamensk Refractory Plant was taken by Russian forces. Russian troops took control of another industrial facility in Soledar - the Belokamensk refractory plant.

The Armed Forces of Ukraine retreated to Artemovsk (Bakhmut) under heavy artillery shelling.

They left their dead behind as usual — according to journalists who have direct access.
Citera
2022-08-10, 21:31
  #198207
Medlem
Daniel501s avatar
M777 Howitzer? Kvittar, Ryssen ser dig;

https://t.me/asbmil/3829

When you’re a Ukrop and you just wanna have an arty duel with Ivan, but Ivan is rushing to denazify Ukraine so he vaporizes you on second try :/

Press F
Citera
2022-08-10, 21:31
  #198208
Medlem
Duvlorts avatar
Nu börjar snaran dras åt runt Putins hals, när den ryska medelklassen börjar känna av krigets följder.
Ingen semester vi havet, inga medicinresor till väst.
Citera
2022-08-10, 21:33
  #198209
Medlem
Daniel501s avatar
Ryska hackernätverket KILLNET slår till igen;

https://t.me/asbmil/3830

🔥 Russian hackers attack Lockheed Martin systems

Russian hackers from the KILLNET group carried out an attack on the control system of the American military-industrial corporation Lockheed Martin, the very one that supplies HIMARS MLRS to Ukraine.

As a result of the attack, the services that provide internal work and logistics are "dead":

▪️One of the main internal systems of Lockheed Martin and its subsidiaries and affiliates (“LM”) and is intended for use by authorized users only has gone dark
▪️Authorization system for Lockheed Martin employees gone offline
▪️Authorization system using "NASA" smart card Authorization token RSA agency user indicator — offline
▪️A backup database of all candidates for a job at Lockheed Martin — offline
▪️Agency user ID acquisition system — offline

Killnet says “this is just the beginning.”
Citera
2022-08-10, 21:35
  #198210
Medlem
Sgt.Blands avatar
Mörkret har precis fallit i Ukraina och då small det till direkt i ett förråd för Röda Armén. Riktigt fin brasa där alltså!

https://twitter.com/TpyxaNews/status/1557447468463398913
Citera
2022-08-10, 21:36
  #198211
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Ryska hackernätverket KILLNET slår till igen;

https://t.me/asbmil/3830

🔥 Russian hackers attack Lockheed Martin systems

Russian hackers from the KILLNET group carried out an attack on the control system of the American military-industrial corporation Lockheed Martin, the very one that supplies HIMARS MLRS to Ukraine.

As a result of the attack, the services that provide internal work and logistics are "dead":

▪️One of the main internal systems of Lockheed Martin and its subsidiaries and affiliates (“LM”) and is intended for use by authorized users only has gone dark
▪️Authorization system for Lockheed Martin employees gone offline
▪️Authorization system using "NASA" smart card Authorization token RSA agency user indicator — offline
▪️A backup database of all candidates for a job at Lockheed Martin — offline
▪️Agency user ID acquisition system — offline

Killnet says “this is just the beginning.”

https://t.me/asbmil/3833

Targets of Killnet so far: (All government targets) — Italy, Romania, Moldova, Czech Republic, Lithuania, Latvia, Norway, USA

- all successful.

Inte dåligt med stenålders teknologi.
Citera
2022-08-10, 21:38
  #198212
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Runt Kharkov;

https://t.me/asbmil/3824

Russians are breaking through to Gorlovka, Zaitsevo, and Upper Zhovanka.

Med alla de framgångar och framryckningar du lallar om så är väl mongolerna framme vid Rhen nu?

Sanningen är att ni ryckt fram 10 km på en månad.
Citera
2022-08-10, 21:38
  #198213
Medlem
Ola Schuberts avatar
Enligt Passikivi så attackerades flygbasen på Krim, mycket troligt av robotar. Då, eventuellt, av ukrainska robotar som flugit in halvvägs. Då måste det ha rört sig om modifierade Tochka-U robotar som fått betydligt bättre precision! Utmärkt om så fall!🙂

Slava Ukraini!
Citera
2022-08-10, 21:39
  #198214
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sgt.Bland
Mörkret har precis fallit i Ukraina och då small det till direkt i ett förråd för Föda Armén. Riktigt fin brasa där alltså!

https://twitter.com/TpyxaNews/status/1557447468463398913

Knepigt det där alla Himars har ju förstörts av Ryssarna och endå fortsätter de ukrainska hjältarna med precision att plocka ammodepåer och förråd på löpande band. Eller är det Ivan som är oförsiktig med fimparna igen
Citera
2022-08-10, 21:39
  #198215
Medlem
JamesWebbs avatar
Putins pojkar har börjat acceptera att flygbasen inte brann upp i en olycka: https://twitter.com/DefMon3/status/1557450147835019265?s=20&t=bXjzx7ieOIAbzimz6_-_0Q

What AirDefence doing!?
Citera
2022-08-10, 21:40
  #198216
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Kan du sluta spamma tråden, ingen bryr sig om dina länkar ändå.

Han är desperat just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in