Citat:
Ursprungligen postat av
Nibiru2011
Mina vänner begår inte krigsbrott..
Tippar på att det är ganska lika åt båda hållen och hade ukrainarna varit bättre på att förhandla så hade detta krig inte inträffat…
Är inte den psykotiske dvärgen i kreml din "vän"? Man kan i vilka fall tro att så är fallet m.a.a. din blinda tillbedjan av hen. Då den psykotiske dvärgen i kremls anfallskrig mot Ukraina och strävan att slakta dess befolkning ÄR krigsbrott så begår dina "vänner" följdaktligen detsamma.
Vad menar du med "förhandla"? Tänker du på Gudfadern där "alternativen" är att underteckna med en pistol mot huvudet eller "underteckna" med hjärnsubstans när vapnet avfyras?
OM den psykotiske dvärgen i kreml "hade varit bättre" på att INTE inleda anfallskrig mot andra länder så hade detta krig inte inträffat...