2022-08-09, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Nej det är inget problem. Riktigt kärlek finns de inga rätt eller fel eller något som är värt att ta upp framförallt inte om du inte ens känner personerna eller har någon anknytning ta hand om din egna familj och dig själv istället. Ni som vill stalka henne gör det men håll era åsikter för er själva.

Är du ny här?
Citera
2022-08-09, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Nej det är inget problem. Riktigt kärlek finns de inga rätt eller fel eller något som är värt att ta upp framförallt inte om du inte ens känner personerna eller har någon anknytning ta hand om din egna familj och dig själv istället. Ni som vill stalka henne gör det men håll era åsikter för er själva.

Jag måste ändå säga att det var lite udda uttalande av dig.
"Riktig kärlek finns inga rätt eller fel"?
Klart som fan det gör. Bara för att man älskar någon och denne älskar personen tillbaka så betyder det inte att det ska rättfärdigas när personen gjort något hemskt? Och att en influencer med en stor plattform inte ska ifrågasättas när den valt att själv ta upp saken offentligt på Youtube.

Åååååh för att hon har det sååå jobbigt nu :C

Och offret då? Offret som i princip får höra att han behandlar K sååååå bra. Att hon aaaldrig känt att något är sååå rätt.

Vilken jävla spark i magen för BO.

Komiskt hur du påpekar att jag ska ta hand om min familj och mig själv. Hur vet du att jag inte gör det och samtidigt kan vara mån om andras välmående och yttra mina åsikter om en sådan hemsk och vidrig människa, som denna pöjk är. Ett vider. Samhällsparasit.

kemisk kastrering hade inte suttit fel där.
Senast redigerad av BUBBISDETDRAAR 2022-08-09 kl. 23:00.
Citera
2022-08-09, 23:09
Bannlyst
Tycker hon är snygg och ganska ball, men står inte ut med dialekten. Helt okej youtuber.
7 av 10 anorektiker.
Citera
2022-08-10, 16:20
Medlem
Paulabrauns avatar
Nu har jag gjort mina efterforskningar på Kammi och modern. Modern har blivit utsatt för övergrepp som liten och stöttar nu sin dotter i hennes val att dejta en våldtäktsman. Kammi tänker enbart med fittan, inte så förvånande kanske med tanke på vilket white trash hon är.

Off topic: Kammi älskade att suga på tvättsvampar som liten fram till hon var 17-18 åt, normalt?
Citera
2022-08-10, 18:30
Medlem
Är hennes kille svensk? Oj vilken chock, vilka djur vissa svenska män är...
Citera
2022-08-10, 19:16
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BUBBISDETDRAAR
Jag måste ändå säga att det var lite udda uttalande av dig.
"Riktig kärlek finns inga rätt eller fel"?
Klart som fan det gör. Bara för att man älskar någon och denne älskar personen tillbaka så betyder det inte att det ska rättfärdigas när personen gjort något hemskt? Och att en influencer med en stor plattform inte ska ifrågasättas när den valt att själv ta upp saken offentligt på Youtube.

Åååååh för att hon har det sååå jobbigt nu :C

Och offret då? Offret som i princip får höra att han behandlar K sååååå bra. Att hon aaaldrig känt att något är sååå rätt.

Vilken jävla spark i magen för BO.

Komiskt hur du påpekar att jag ska ta hand om min familj och mig själv. Hur vet du att jag inte gör det och samtidigt kan vara mån om andras välmående och yttra mina åsikter om en sådan hemsk och vidrig människa, som denna pöjk är. Ett vider. Samhällsparasit.

kemisk kastrering hade inte suttit fel där.

Det brukar låta så '' vill vara mån om andras välmående'' nej du är sociopat som försöker strössla på ännu mer hat mot en misstänkt våldtäksman och att du lägger ner tid i ditt korta liv på denna jord på personer som du inte ens känner bevisar bara ännu mer vilken tråkig människa du är inners inne.
Citera
2022-08-10, 19:17
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sakke77

Jo nu är det ju extra viktigt att alla får reda på detta eftersom gm var svensk... Nu sitter vänstern och feministerna med tårta.
Citera
2022-08-10, 19:18
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BUBBISDETDRAAR
Är du ny här?

Nej du. Jag har hängt här sen sent 90 tal min vän.
Citera
2022-08-10, 21:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sakke77

Vad EXAKT vill du ha sagt med det?
Citera
2022-08-18, 21:31
Bannlyst
Hon måste vara störd den här Kammi ?
Jävlar vilken hemsk person som stöttar våldtäktsmän.
Hon borde inte få vara Influenser.

Är man dömd för sexbrott eller stöttar och är tillsammans med en sexbrottsling enligt erkännande så
borde man få samma straff = Bli av med sina Konton !
Citera
2022-08-18, 21:35
Medlem
Kickassfarsans avatar
Är det någon som vet om Kammi åker och hälsar på sin våldtäktsman på kåken?
Citera
2022-08-20, 17:05
Medlem
Hur många följare har hon förlorat??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här