Citat:
Ok, så nu är FN's siffror inkorrekta helt plötsligt? Du är helt jävla otrolig på ett negativt sätt ska du veta men det är också skälet till att du lägger så mycket tid på det här forumet. Du provocerar och troligen njuter lite av det med.
Jag brukar sällan säga gå till påhopp på forumet men vissa går över gränsen. Du är en idiot.
Till alla andra;. Ser ni vad vilka fullständiga idioter som finns på forumet?
Idioten påstår i ena meningen att Alina har aldrig sagt att 14000 civila har dödats av Ukraina. Sedan när man bevisar det så säger mongot att FN ljuger. Mongot kan aldrig bevisa att FN ljuger.
Och så är du där med dina negativa implikationer mot min person, igen!!??!! Har du inget med lite bärighet att posta?
Ok, så nu är FN's siffror inkorrekta helt plötsligt? Du är helt jävla otrolig på ett negativt sätt ska du veta men det är också skälet till att du lägger så mycket tid på det här forumet. Du provocerar och troligen njuter lite av det med.

Jag brukar sällan säga gå till påhopp på forumet men vissa går över gränsen. Du är en idiot.
Till alla andra;. Ser ni vad vilka fullständiga idioter som finns på forumet?
Idioten påstår i ena meningen att Alina har aldrig sagt att 14000 civila har dödats av Ukraina. Sedan när man bevisar det så säger mongot att FN ljuger. Mongot kan aldrig bevisa att FN ljuger.
Du försöker göra en oxe av en buljongtärning! Lipp har missförstått FNs uppgifter och missbrukat dom, så tillvida kan jag medge hennes fel. Men som du påstår, att hon ljugit, håller ungefär samma låga standard som övrig info du postat. Allt annat Lipp, helt korrekt och faktabaserat, rapporterat om, bortser du ifrån. Kan du med handen på hjärtat påstå att du är trovärdig? Lika stupida är dina yranden om att jag kör med personangrepp, när det i verkligheten är jag som mest hela tiden blir utsatt för personliga påhopp. Ibland svarar jag med samma mynt och kallar en spade för spade.
Men all annan propaganda som du glatt, utan källkritik förmedlar vidare, den analyserar du aldrig lika djupt som nu? Varför? Oligarkmedia ljuger ju konstant och hela tiden, utan att du ens reflekterar över det! Vem f- tror du att du är? Du sitter här och försöker briljera genom att smutskasta både mig och och Lipp och alla andra som försöker sprida sanningen om det folkmord som Ukraina håller på med sedan 2014.
Ukraina har redan förlorat kriget militärt, trots västmedias försök att hålla liv i ett falsifierat narrativ. Capisce?
Som avslutning en liten påminnelse om att Ukraina mördar civila:
https://t.me/Russkyship/3704
Skärp dig, din lilla pajas! Kom med nåt matnyttigt, men det klarar du bevisligen inte av, och hemfaller åt ad hominem, precis som du gör med Alina Lipp. Fegis!
Och jo, jag HAR redan bevisat att FN INTE är ett pålitligt organ, men det nonchalerar du och låtsas som det inte hänt. Vad har FN gjort för det palestinska folket? Vad har de överhuvudtaget gjort för att stoppa judendomens planer på ett Storisrael i MÖ. Vad gjorde åt USAs bombningar i Syrien och har FN försökt stoppa Israels bombningar av Syrien till denna dag? Och du kallar mig mongo?
r, 300 HIMARS så att Ukraina vinner kriget?