Citat:
Ursprungligen postat av
BlizzardKing
Nej, jag byter inte fokus. Och har heller aldrig påstått att FN skriver att civila förluster uppgår till 14000. Men en sak du glömmer är att kolla upp vilka källor som säger vad. Men det vågar du väl inte.
Ok, har du inte skrivit det?
Grundpåståendet var att Alina Lipp skrivit att 14000 civila har mördats i Donbass.
Citat:
Ursprungligen postat av
BlizzardKing
Exakt vad ljuger Alina Lipp om? För att hon använder siffran 14000, som de facto kommer från FN?
Citat:
Ursprungligen postat av
BlizzardKing
Tyvärr går det inte att titta på klippet, vilket också står i texten. Så det håller inte för en kritisk granskning.
Sedan hänvisar du till en polisiär källa, och deras presstjänst(!) där det inte står ett jota om Lipp. Bara att man vill bekämpa näthat. Så bekvämt att skylla på hat när någon avslöjar sanningen.
Det går inte heller att se Tiktok-klippet. Och om hon verkligen säger det du påstår, hjur vet du att hon inte tvingast, eller mot betalning säger dte någon begär?
Du är tyvärr mer än lovligt korkad. Du försöker leka nån slags påläst och källkritisk akademiker, men allt du komme rmed är antingen fejkat och/eller från ukrainska källor. Du borde f- ta mig skämmas ögonen ur dig. Och varken du eller någon annan här har kunnat vederlägga min ifnormation. I stället blir det ryggdunk och personangrepp.
Ok, Vi släpper denna. Orkar inte käfta då det inte ger något. Hade du sett informationen när länkarna fortfarande var aktuella så hade du fortfarande inte låtsas förstå.
Jag tror tyvärr att du inte riktigt begriper hur du själv framställer dig på forumet. Tror du att någon normal användare läser på forumet och ser att "Oohh Blizzarking vet precis vad han pratar om", när du använder påhopp i var och varannan mening och käftar emot med alla. Självinsikt saknas helt.