Citat:
Ursprungligen postat av
BehindRayban
1. Jag antar att debatten är över eftersom allt du har att komma med är hysteriska bögskrik.
2. Boken jag hänvisade till var förövrigt det svenska reglementet "Soldaten i fält" och inte något fantasiverk. Det är den svenska implementeringen av det som även ska gälla i Ukraina kriget och implementeras av Ukrainas militärer och politiker på Ukrainskt vis.
2.1. Eftersom Ryssland nu vinner kriget över er pajaser är det dessutom Ryssland som kommer att avgöra ifall reglerna följts eller ej.
3. Färdigflashbackat!
1. Ja, jag antar att debatten är över eftersom att den aldrig riktigt startade. Men om du vill ha dig en liten överraskning driven utav att par duracelles så är jag din ödmjuka servitris. Om du vill få din egen hals serverad på valfritt vis också. Föredrar du den halstrad, rökt eller måhända sous vide? Oavsett vilket, som den mästare du är skall du bli serverad . Förövrigt dog den såkallade debatten redan innan du påkallade hundratals punkter utav smörja som endast skulle passa en eller annan idiot så som dig självt. Att du TROR att det är du som sätter regler eller har rätt att förneka andra till talan är exakt den anledningen jag inbjuder DIG till en grillfest här. Jag bjuder på transportmedel också, så hesitera inte pågrund utav din inbyggda misstänksamhet till allt som inte är likadant som på ditt skithus, ok. Jag lovar att möta dig i dörren med en öppenhjärtlig kram. Om du hör viskningen så är det bara vinden själv som sade - tack för att du medverkar till festen, och din strupe skall självklart bli hanterad utefter den muskulära massan du byggt upp genom åren utav skitsnack. Vill du ha en address måhända?....Grillen är redo, så bara "give it a go" aight. Du är så välkommen på vår gåsamiddag
2. De böckerna du hänvisar till är helt ovidkommande EFTERSOM att du på något underligt sätt har fått för dig att DU är den ENDA som läser böcker i denna världen. Eftersom att du inte förstår hur inbilskt korkat du framställer dig själv, så är ju endast inbjudan till "grillfesten" det som finns kvar. Som sagt - Vill du ha en address?...Jag fixar transportmedel så tänk inte på det. Jag gillar "in natura" jag med, så vi kommer säkert överrens när det gäller din tystnad kontra tuggmotståndet på strupar. Tack för din solidaritet gällande cibumitare le sole la incantata
2.1 Eftersom att Ryssland redan förlorat "specialoperationen" så är det VÅRA regler som sätter framtidens post på pränt. Du har så rätt i i din prediktionära skiss....det är ALLTID de starka som skriver reglerna för de sekundära. Är du beredd på lite "shit happends" mr? Kaaaaaaaaaaaaaaaalinka kaaaalinka....maaaaaaalinka maaaalinka?
3. FÄRDIGHASHTAGGAT!