Citat:
Ursprungligen postat av
Ynkkraina
Sluta länka till propagandasidor

Den här sidan är helt neutral
https://southfront.org/military-situation-in-ukraine-on-august-6-2022-map-update/
Dom får sina pengar via oss läsare som donerar en slant ibland.
Jag har uppmärksammat att du är ännu en nyregistrerad medskribent här på Flashback som till allra största del skriver och intresserar dig för det ryska angreppet på Ukraina varför jag vidare antar du varit med förr och då med samma tydliga agenda om att sprida rysk propaganda och desinformation- för mig är du bara och endast en oärlig och mycket svag skribent.
Då man söker finna information använder mig sig av (förutom det egna förståndet med att ställa sig undrande till
vem som skriver,
när det skrivs,
hur det läggs fram och
varför det görs) något som heter 'tendens' vilket betyder att det man tidigare tagit del av senare kan kontrolleras mot faktiskt utfall. När man använder sig av sådan källkritik inser vi att den websida du pekar mot och påstår förhålla sig 'neutral' inte annat är än en riktig dyngspridare, sällan läggs det ut sanningar utan det är hårt vinklat material som ändå faktiskt bara visar sig vara falskt och oärligt. Då du pekar mot den sidan blir du därför av mig tolkad som svag, falsk och fullständigt opålitlig vilket inte på något sätt gagnar din sak, tvärtom så ökar mina antipatier för Ryssland och deras värdelösa propaganda.
En annan grej jag undrat över men som jag ännu inte fått svar på- vare sig av Shimona, MasterBait, akademikerfyllo eller annan som inte kan ta till sig annan än rysk information; Finns det s.k. 'rysstroll' och om så nu är fallet- kan vem som helst söka tjänst i trollfabriken? Vad får man i lön, är anställningsavtalet hemligt- måste inkomster skattas. Finns det andra förmåner typ rabatt på ryska grejor eller weekendresor, hålls det firmafester med dyngrak och osedligt klädd Natasha från personalavdelningen, bestämmer man själv över arbetstider? Har jag rätt till semester- hur länge- betald? Finns möjlighet att jobba hemifrån och till fortbildning/karriär... kan man kanske bli ansvarig över 'eget' krig eller annan händelse i framtiden? Policys- är det exempelvis okey att fabulera och hitta på lite hur man vill eller finns riktlinjer med personalmöten osv... Jag har ett uppriktigt intresse med mina funderingar och undrar om du vet- eller kan hänvisa till annan som kan ge svar?