2022-08-06, 16:28
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Nej, men dom väcker upp folk och visar på problemet med vuxna som jagar barn på nätet. Förhoppningsvis agerar då dom politiska partierna med nya effektiva lagar som skyddar barnen.

Ja precis.
Det är den möjligheten Dumpen har.
Att problemet uppmärksammas.
Citera
2022-08-06, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Kul att du kallar henne snygg-Sara. Enligt min åsikt är hon en av Sveriges sexigaste kvinnor. Blir nästan galen av åtrå då jag ser henne i bild. Tänk att få älska med en sådan underbar
läckerbit. 💋💘❤💖 Hur det är, så gör Dumpen en del bra jobb så jag måste få hysa beundran också.

Jo hon är otroligt snygg. När hon tar Spindelmannen på Arlanda så blir man kär. Passar riktigt bra i keps. Hon har nobbat mig men det kanske går bättre för dig.
Citera
2022-08-06, 16:32
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
TredjeDiket har ju rätt. Det finns inga barn eller ungdomar i Dumpens scenario, och därför så är grooming inte aktuellt.

Pedofilerna bestämmer träff med någon som de tror är minderårig. De skickar gärna nakenbilder på sig själva med vetenskapen att personen är minderårig. De skriver själva att de föredrar barn.

Då kan man bli uthängd med all rätt. Men bara pedofiler är emot det. Stackars gäddor.

Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Kul att du kallar henne snygg-Sara. Enligt min åsikt är hon en av Sveriges sexigaste kvinnor. Blir nästan galen av åtrå då jag ser henne i bild. Tänk att få älska med en sådan underbar
läckerbit. 💋💘❤💖 Hur det är, så gör Dumpen en del bra jobb så jag måste få hysa beundran också.

Sara är en Milf helt klart.
Citera
2022-08-06, 16:34
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Ja precis.
Det är den möjligheten Dumpen har.
Att problemet uppmärksammas.
Hur kommer det sig att det har blivit så angeläget att göra detta just nu? Om en person är omedveten om fenomenet med snuskgubbar på internet så undrar jag under vilken sten den personen bor. Redan för 25 år sedan så roade jag mig med att trolla snuskgubbar på Lunarstorm och liknande sidor.
Citera
2022-08-06, 16:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Är inte det där förtal?

Du bergår brott, du är en förövare med avsikt och uppfattningen att du ska ha sex med ett barn.
Det är inte förtal eftersom det är ett påstående, jag står för det. Dessutom strider det inte mot Flashbacks regler.

Det är inte bevisat, "gäddan" chattar inte med något barn och att avsikten är att de ska ha sex när de ses är inte styrkt. Det är en gissning. Vill du bli uthängd pga att folk gissar saker om dig? Eller ringer din arbetsgivare och förtalar dig och vill få dig avskedad? Det är ju sjukt!

Har de inga liv? Dumpen är alltså deras enda inkomstkälla? Tycker synd om Patrik faktiskt, att han skulle sluta såhär. En gång världsberömd och världsmästare, sedan utmålad som knarkare i hela Sverige och nu sitter han och tjänar pengar på pedofiler! Vilket miserabelt liv.
Citera
2022-08-06, 16:36
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
De väcker inte upp folk. De flesta människor vet redan att det finns predatorer, det handlar om förebyggande arbete, som förälder, i skolan och företag som driver sociala plattformar.

Att hänga ut folk och kalla dem olika löjliga namn och sedan ringa deras arbetsgivare och få dem avskedade eller att ringa runt till deras anhöriga är sjukt. Patrik och Sara har en sinnessjuk mani och går igång på detta för att "hämnas" sina egna övergrepp. De borde gå i terapi och istället ägna sig åt förebyggande arbete.

Det är bara en tidsfråga innan någon "gädda" tappar det helt och istället mördar dem. Eller att de själva får betala sjuka skadestånd, kolla på Alex Jones och Infowars nu exempelvis.
Där har du fel att det inte väcker upp folk. Personligen hade jag inte en aning om att det fanns så många sjuka odjur på nätet. Då arbetar jag ändå mycket på nätet. Även många av mina kollegor har också reagerat med bestörtning. Sen om Dumpens metoder är rätt eller fel det får framtiden utvisa. Men just nu kan jag inte se att det finns andra metoder som är så effektiva som Dumpen.
Citera
2022-08-06, 16:39
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Pedofilerna bestämmer träff med någon som de tror är minderårig. De skickar gärna nakenbilder på sig själva med vetenskapen att personen är minderårig. De skriver själva att de föredrar barn.

Då kan man bli uthängd med all rätt. Men bara pedofiler är emot det. Stackars gäddor.

Sara är en Milf helt klart.
Min fetning. De tror något och har fel, alltså så begår de inget brott. Det måste finnas en realistisk chans/risk för att en gärning skulle kunna leda till ett fullbordat brott för att det skall räknas. Om en person skjuter en annan i huvudet med en Nerf så är det inget mordförsök, även om skytten tror att den den andra kommer att dö.
Citera
2022-08-06, 16:42
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Min fetning. De tror något och har fel, alltså så begår de inget brott. Det måste finnas en realistisk chans/risk för att en gärning skulle kunna leda till ett fullbordat brott för att det skall räknas. Om en person skjuter en annan i huvudet med en Nerf så är det inget mordförsök, även om skytten tror att den den andra kommer att dö.

Kan gå under brottsprovokation men det är inte lagligt. Hade det varit det så hade det slutat mycket annorlunda för gäddorna. Finns säkert poliser som utövar det om nöden kräver det genom manipulering.
Citera
Bannlyst
Citat:
Där har du fel att det inte väcker upp folk. Personligen hade jag inte en aning om att det fanns så många sjuka odjur på nätet. Då arbetar jag ändå mycket på nätet. Även många av mina kollegor har också reagerat med bestörtning. Sen om Dumpens metoder är rätt eller fel det får framtiden utvisa. Men just nu kan jag inte se att det finns andra metoder som är så effektiva som Dumpen.
Interpol och svensk polis är ungefär tusen ggr mer effektiva och där behöver sjuka peddos inte oroa sig för att folk ska ringa familj och arbetsgivare, hota dem, hota deras vänner osv. Förhoppningsvis kan de också få vård, kemisk kastrering osv. Patrik och Sara är helt olämpliga, de har egna grudges och blir personliga, står och skriker, ingen av dem har någon utbildning heller. Helt bedrövligt.
Citera
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Vilken sten bor du under? Hur har du kunnat missa att det finns snuskpellar på internet? Det påminner mig om den där snubben i Kvarteret Skatan som går runt med en mobil från 1980-talet och som inte vet att WTC har rasat.
Citera
2022-08-06, 16:44
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Kan gå under brottsprovokation men det är inte lagligt. Hade det varit det så hade det slutat mycket annorlunda för gäddorna. Finns säkert poliser som utövar det om nöden kräver det genom manipulering.
Vad vill du ha sagt? Att det finns poliser som ibland bryter mot lagar och regler? Brottsprovokation kommer sannolikt aldrig att bli lagligt i Sverige.
Citera
2022-08-06, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Det är inte förtal eftersom det är ett påstående, jag står för det. Dessutom strider det inte mot Flashbacks regler.

Det är inte bevisat, "gäddan" chattar inte med något barn och att avsikten är att de ska ha sex när de ses är inte styrkt. Det är en gissning. Vill du bli uthängd pga att folk gissar saker om dig? Eller ringer din arbetsgivare och förtalar dig och vill få dig avskedad? Det är ju sjukt!

Har de inga liv? Dumpen är alltså deras enda inkomstkälla? Tycker synd om Patrik faktiskt, att han skulle sluta såhär. En gång världsberömd och världsmästare, sedan utmålad som knarkare i hela Sverige och nu sitter han och tjänar pengar på pedofiler! Vilket miserabelt liv.

Dumpen dömer ingen. Dom presenterar bara sexchattar mellan två vuxna och en videokonfrontation och sen är det upp till dig och mig och resten av samhället att döma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in