Citat:
Ursprungligen postat av
Skaanseth
Ja, mistenker at VE har en finger med. Han hadde løyet om når han dro oppover til Kvitfjell.
Ja, mistenker at VE ikke har noe med dette at gjøre.
Hvordan er VEs video-alibi om morgonen?
VE skal vel også ha et alibi som trumfet spor på åstedet i Sloraveien 4 slik så som TH hadde. Dette var en medvirkende årsak til at den drapssiktede milliardæren ble løslatt så kan det vel også ha vaert for VE ellers?
Et videoopptak av Tom Hagens bil, kjørende inn på Hagens arbeidsplass Futurum den 31. oktober, er et avgjørende bevis i drapssaken mot ham nå.
Det finnes vel også et videooootak av VEs bil da VE var kjørende inn på Hagens arbeidsplass Futurum den 31. oktober, er et avgjørende bevis i drapssaken mot ham nå.
Da den 31. oktober 2018 arbeidet vel VE hos Hagens arbeidsplass Futurum?
Han hadde løyet om når han dro oppover til Kvitfjell. Hvorfor hadde VE løyet om når han dro oppover til Kvitfjell?
Politiet jakter på flere medhjelpere og vurderte flere pågripelser da Tom Hagen ble pågrepet og siktet. Politiet vurderte å pågripe minst to personer til samme dag som Tom Hagen ble pågrepet. Det får Aftenposten opplyst av kilder tett på etterforskningen.
– Det viste seg at det ikke var bilen min de var mest interessert i likevel, sier mannen til Aftenposten.
Han opplevde avhøret slik at politiet var ute etter å bekrefte det den andre personen hadde forklart som sitt alibi for den dagen Anne-Elisabeth Hagen forsvant.
– Det de var ute etter, var om jeg kunne bekrefte at jeg hadde møtt den aktuelle personen den 31. oktober, sier han.
Politiet skal ha fått oppgitt at de to hadde møtt hverandre på en adresse som ligger omtrent 20 mil fra Hagens bolig.
Men det kunne han ikke bekrefte.
– Nei, det stemmer ikke. Jeg møtte ikke denne personen den dagen. Det var dagen etterpå vi traff hverandre, 1. november, omtrent midt på dagen, sier mannen til Aftenposten.
Er dette alt å skylde på andre mennesker som ikke er involvert i forsvinningen av AEH?