2022-08-04, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Lurer på om noen av de fantasiene som presenteres i forumet her minner om de TH selv sendte til politiet
ja vi har et par kandidater på fb med lignende svulstige teorier.
Citera
2022-08-04, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Tenker du at hettemannen er involvert i saken? Hva med hettemann2?
Jeg tror ikke at TH er hettemannen.
h2 ligner ghh, men han ble nok sjekket ut 2 dg før.
Citera
2022-08-05, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Ja, mistenker at VE har en finger med. Han hadde løyet om når han dro oppover til Kvitfjell.

Ja, mistenker at VE ikke har noe med dette at gjøre.

Hvordan er VEs video-alibi om morgonen?

VE skal vel også ha et alibi som trumfet spor på åstedet i Sloraveien 4 slik så som TH hadde. Dette var en medvirkende årsak til at den drapssiktede milliardæren ble løslatt så kan det vel også ha vaert for VE ellers?

Et videoopptak av Tom Hagens bil, kjørende inn på Hagens arbeidsplass Futurum den 31. oktober, er et avgjørende bevis i drapssaken mot ham nå.

Det finnes vel også et videooootak av VEs bil da VE var kjørende inn på Hagens arbeidsplass Futurum den 31. oktober, er et avgjørende bevis i drapssaken mot ham nå.

Da den 31. oktober 2018 arbeidet vel VE hos Hagens arbeidsplass Futurum?

Han hadde løyet om når han dro oppover til Kvitfjell. Hvorfor hadde VE løyet om når han dro oppover til Kvitfjell?

Politiet jakter på flere medhjelpere og vurderte flere pågripelser da Tom Hagen ble pågrepet og siktet. Politiet vurderte å pågripe minst to personer til samme dag som Tom Hagen ble pågrepet. Det får Aftenposten opplyst av kilder tett på etterforskningen.

– Det viste seg at det ikke var bilen min de var mest interessert i likevel, sier mannen til Aftenposten.
Han opplevde avhøret slik at politiet var ute etter å bekrefte det den andre personen hadde forklart som sitt alibi for den dagen Anne-Elisabeth Hagen forsvant.
– Det de var ute etter, var om jeg kunne bekrefte at jeg hadde møtt den aktuelle personen den 31. oktober, sier han.
Politiet skal ha fått oppgitt at de to hadde møtt hverandre på en adresse som ligger omtrent 20 mil fra Hagens bolig.
Men det kunne han ikke bekrefte.
– Nei, det stemmer ikke. Jeg møtte ikke denne personen den dagen. Det var dagen etterpå vi traff hverandre, 1. november, omtrent midt på dagen, sier mannen til Aftenposten.

Er dette alt å skylde på andre mennesker som ikke er involvert i forsvinningen av AEH?
Senast redigerad av Braskamin58 2022-08-05 kl. 00:58.
Citera
2022-08-05, 02:00
Medlem
Citat:
Ja, mistenker at VE har en finger med. Han hadde løyet om når han dro oppover til Kvitfjell.

«Hagen har også forklart at han skulle i et møte på Lillehammer dagen etter, 1. november, klokken 11 på formiddagen. Avtalen skal ha vært av løs karakter. Anne-Elisabeths tekstmelding om avlysing og Tom Hagens senere forklaring om at de skulle ringes for å avklare detaljer, har dannet grunnlag for en rekke spørsmål for politiet. De har også undersøkt nøye hvem man angivelig skulle møte og hva som angivelig skulle være planen denne helgen.».
Citera
2022-08-05, 02:06
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Jeg har ikke påstått noe om hvem som går foran og bak. Poenget mitt er at du burde forstått, at en hund kan passere områder i skogen, granskog eller ei, dersom GM(ene) har klart å passere med en død kropp.

Okei, jeg skjønner at du mener det.
Citera
2022-08-05, 02:33
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Skaanseth er 100% sikker på at TH er skyldig, men vet ikke hvordan det har skjedd.

De fleste tenker vel at TH er skyldig. AEs skilsmisseplaner tatt i betraktning. THs truende og manipulerende adferd. Som de sa i den foreningen; "så tilfeldig er ikke verden", og det samme tenker jeg. Først når politiet åpner opp for alt de vet, kan man danne seg en
helhetlig hypotese. Foreløpig har de bare lagt på et og et kort.
Citera
2022-08-05, 09:45
Medlem
Citat:
De fleste tenker vel at TH er skyldig. AEs skilsmisseplaner tatt i betraktning. THs truende og manipulerende adferd. Som de sa i den foreningen; "så tilfeldig er ikke verden", og det samme tenker jeg. Først når politiet åpner opp for alt de vet, kan man danne seg en
Folk er ikke så uinformert. Eidsivating lagmannsrett og Norges høyesterett har sagt at det ikke er noen skjellig grunn til mistanke, mot TH. Det er også derfor han er en fri mann.
Citera
2022-08-05, 10:40
Medlem
Citat:

Ett og ett kort? De ga hele kortstokken, i hvert fall alle de gode kortene, til KF og MB i TV2.
Citera
2022-08-05, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mister007
FORDI? Dem som tror det har rett til å tro hva faen dem vil...
Der logikken slutter, begynner troen.
Citera
2022-08-05, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Tenker du at hettemannen er involvert i saken? Hva med hettemann2?
Jeg tror ikke at TH er hettemannen.
Bra. Dersom man tror en eldre mann av pakistansk herkomst som aldri leser norske aviser og ser fjernsyn er involvert i dette, bør man ha en god begrunnelse for den hypotesen....
Tråden kretser rundt sin egen akse, intet nytt under solen. Vi får se hva som skjer etter den 12. august.
Citera
2022-08-05, 11:28
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Ett og ett kort? De ga hele kortstokken, i hvert fall alle de gode kortene, til KF og MB i TV2.

De har lagt på en del knekter, tre like i damer, men stol på meg, de har spart hjerter ess til slutt.
Citera
2022-08-05, 11:35
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Folk er ikke så uinformert. Eidsivating lagmannsrett og Norges høyesterett har sagt at det ikke er noen skjellig grunn til mistanke, mot TH. Det er også derfor han er en fri mann.

Det er vel ikke et bevis i seg selv at hun ville skilles men plutselig forsvant. Kan ikke sette han i varetekt av den grunn. Men det er alle disse småtingene rundt, som har tegnet et bilde av et klassisk konedrap, der hun ville skilles. Han måtte ha henne å herse med. Være ond mot. Og hvis hun ville stikke av, ja så skulle hun dø. Han klarte ikke tanken på at noen annen mann skulle sitte å velte seg i hans millioner, og samtidig at hun skulle slippe unna ondskapen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in