2017-02-15, 21:03
Medlem
Jag menade ju han som attackerade Nerijus
2017-02-16, 08:29
Medlem
PantherEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Jag menade ju han som attackerade Nerijus

(Det är förmodligen denna person: = fel av mig)

Edit:
Jag var vist ute och cyklade. Sorry.
Senast redigerad av PantherE 2017-02-16 kl. 09:03.
2017-02-16, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PantherE
Det är förmodligen denna person:
Nja inte mycket av beskrivningen i Expressen stämmer in på honom, han skulle dessutom ha utvisats till Eritrea och inte Kuwait som Expressen uppger.
Senast redigerad av Foolson 2017-02-16 kl. 09:13.
2017-02-16, 08:53
Medlem
PantherEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Nja inte mycket av beskrivningen i Expressen stämmer in på honom, han skulle dessutom ha utvisats till Eritrea och inte Kuwait som Expressen uppger.

Jag skrev "förmodligen" så du har säkert rätt, jag snabbgooglade och är absolut inte säker.

Edit:
Tyvärr så har jag vist fel för nu ser jag att det är två olika personer så jag tar bort mina länkar.

Tack för att du var "vaken" och rättade mig.
Senast redigerad av PantherE 2017-02-16 kl. 09:00.
2017-09-04, 18:20
Medlem
BoISarens avatar
Den här tråden handlar om misshandeln som Nerijus Bilevicius utsattes för. Inte hans förflyttning till Litauen

//Mod
2022-08-04, 23:44
Medlem
Kan inte varit kul och sitta i fängelset pga det Nerijus gjorde. Ingen kan ha gillat honom. Undra om han satt isolering många gånger pga risken att bli utsatt för våld.
2022-08-04, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babyspenat
Kan inte varit kul och sitta i fängelset pga det Nerijus gjorde. Ingen kan ha gillat honom. Undra om han satt isolering många gånger pga risken att bli utsatt för våld.

Hur dåligt han än hade, var det för bra. Om han nu inte tyckte det var kul så borde han ha tänkt på det tidigare.
2022-08-04, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grejhujta
Hur dåligt han än hade, var det för bra. Om han nu inte tyckte det var kul så borde han ha tänkt på det tidigare.
Håller med. Gör man något sådan sjuk 🤢 grej får man brösta karman..
2022-08-04, 23:53
Medlem
cerns avatar
Han blev karmad på kåken..

Hade ju aldrig hänt i Svenskt fängelse då han skulle få bli särbehandlad och få specialvård.
Svenskarna värnar ju alltid om de värsta.
2022-08-05, 00:04
Medlem
karlinges avatar
Nerijus har en dotter som är lika gammal som Lisa holm skulle vara om jag inte missminner.

Undrar om dom hade kontakt til the end?
2022-08-05, 00:16
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babyspenat

Citat:
Ursprungligen postat av Grejhujta

Citat:
Ursprungligen postat av cern
Han blev karmad på kåken..

Hade ju aldrig hänt i Svenskt fängelse då han skulle få bli särbehandlad och få specialvård.
Svenskarna värnar ju alltid om de värsta.

Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Nerijus har en dotter som är lika gammal som Lisa holm skulle vara om jag inte missminner.

Undrar om dom hade kontakt til the end?

Ni skriver i fel tråd gott folk. Denna tråd handlar om när avskummet blev misshandlad 2017. Inte när han äntligen blev tagen av daga i veckan.

Här är den rätta tråden: (FB) Lisa Holms mördare Nerijus Bilevicius dödad i fängelse
Senast redigerad av Blundetto 2022-08-05 kl. 00:22.
2022-08-05, 09:20
Medlem
Hegamons avatar
Good riddance!

Stucken med en hemmagjord kniv i halsen på ett fängelse och uppleva hur livet försvinner på fängelsegolvet eller i ambulanstransporten därifrån. Ja, det bevisar väl om något att det existerar dödsstraff för grova brottslingar. Inte juridiskt men i praktiken är de ju så runt om på fängelserna.

Jag kan ju undra vad knivsticket handlade om. Bara en konflikt på fängelset eller direkt motiverat av flickmordet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in