2022-08-04, 11:13
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Jag undrar om de lyckades knäcka nacken på Juha.

Tanken har slagit mig.

Antingen vid nedtagningen eller när den kvinnliga vakten trycker ned JH huvud mot golvet.

Är det möjligt att det kan ha hänt, någon som är kunnig?

Blodet på golvet under JH huvud, fanns det där innan den manliga vakten släppte JH ansikte ner i betongen?
Citera
2022-08-04, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Nej,

Hade det varit ett vanligt fyllo som satt och sov som de gav sig på hade det varit en helt annan sak, men nu var det alltså frågan om ett kriminellt våldsamt avskum.
Hur ,vet du det? Är alla fulla mäniskor som svingar lite kriminella avskum enligt dig?
Citera
2022-08-04, 11:15
Medlem
Sho-zs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Juha bodde inte hos sin morsa så jag tar dina uppgifter med en stor nypa dalt,!
What?! Var skrev jag det?!?
Citera
2022-08-04, 11:15
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Nej, det är faktiskt exakt vad detta är, en våldsam pundare som dog vid ingripandet efter att han spridit en rad brottsoffer omkring sig.Några fjantar om rasism osv. för att det var en brun vakt som ingrep mot en finsk pundare, t.om. nått svammel om "hämnd" för finnkärringen i Hökarängen. Visar bara hur puckade vissa här är.

Denna döda brottsling är inte en människa jag sörjer mer än säg att pedofilen Thomas Quick fick sitta av tid för brott han hittade på att han begått, det var ingen "rättsskandal" och den enda följden Quick borde gett skulle varit påökt straff för att han ljög för domstolen. Det är ett svenskt sjukdomstillstånd att dalta och snyfta för kriminella och slödder i allmänhet.
Finns ingen som bryr sig om att du inte sörjer offret mer än Thomas Quick, det är nämligen lika ointressant som att Qvick är OT som ämne.

Det som är relevant är hur vakterna agerat eftersom han avlider och att de använt förbjudna grepp.
Citera
2022-08-04, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sho-z
Jag vet vem han är, min kusin bodde nära han o hans morsa, och det här va inget nytt. Han har spöat på flertalet kvinnor genom åren och betett sig jäkligt illa.
Men var han samtidigt IT-tekniker som han var ett avskum?
Citera
2022-08-04, 11:20
Medlem
Sho-zs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av extendedhuman
Men var han samtidigt IT-tekniker som han var ett avskum?
Alkohol. 👍
Citera
Medlem
Kvinnliga ordningsvakten har fått pris tidigare. Undrar varför eller för vad?
Citera
Avslutad
Har någon kollat upp Juha på Lexbase/Mr koll m.m.?

Nyfiken på hans leverne innan han började boxa folk i tunnelbanan.
Citera
2022-08-04, 11:21
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Finns ingen som bryr sig om att du inte sörjer offret mer än Thomas Quick, det är nämligen lika ointressant som att Qvick är OT som ämne.

Det som är relevant är hur vakterna agerat eftersom han avlider och att de använt förbjudna grepp.
👍
Citera
2022-08-04, 11:25
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Jag har undrat över om hon förstärker det livshotande tillståndet då hon trycker ner huvudet. Oklart hur länge hon pressar ner.

Om hans arm redan komprimerar carotis och luftvägar och hon sen lägger tyngd på hans huvud uppifrån så lär det bli dubbel effekt.

Exakt!

Just därför kommer även hon att dömas. Det är ganska uppenbart.

Jag fattar fortfarande inte hur de kunde släppas ur häktet. Båda är en fara för sin omgivning. De sitter väl och gråter ut hos släktingar nu.

Men den som gråter mest är Juhas mor.
Citera
2022-08-04, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sho-z
Alkohol. 👍
Ja, det kan ställa till mycket skit det!
Citera
2022-08-04, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addepadde1995
Kvinnliga ordningsvakten har fått pris tidigare. Undrar varför eller för vad?
Gröna Lund för att ha haft gästen i fokus. Misstänker att hon inte kommer att få ett diplom från SL för att ha haft resenärer i första rummet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in