Citat:
Ursprungligen postat av
Rubar
Du verkar tydligen ha sett en alldeles egen video, kanske en imaginär? 🤔
Det första man tydligt ser i videon är långsidan av ett tåg, hur är det möjligt att missa?
Och återigen: det är nästan sanslöst att man inte alls kan förstå att det som har föregått situationen kan och kommer att vägas in i bedömningen.
Är det alltså någon som på allvar tror att frågor om det inte alls kommer att ställas i rätten, eftersom det ”ändå är helt irrelevant”??
Edit: du delade i tidigare inlägg uppfattningen med någon att det var fyra OV som gav sig på BO, anser du fortfarande det?
Vi kanske har sett olika videor?
Visst kan det spela in vad som har hänt innan till viss del, vad jag menar är att BO NÄR han blir attackerad av OVs inte verkar vara våldsam just då, och därför menar jag, och uppfattar jag, att det är helt onödigt övervåld från OVs sida, just då.
Har BO TIDIGARE på perrongen misshandlat folk så borde ju polis tillkallas så att anmälningar kan tas upp och förövaren (i detta fall BO) lagföras. Det kan ju inte OVs göra.....
Nej, jag har aldrig påstått att det var 4 OVs som gav sig på BO, det var någon annan skribent. Däremot dyker vaktbolagets driftschef upp med några ytterligare anställda ganska fort, vilka inser att BO inte andas längre och påbörjar hjärt och lungnräddning.