Citat:
Ursprungligen postat av
Ittno
Selv ville jeg gjort det. Men uansett hva de tenker om skyld eller uskyld, kan det føles riktigst å vise senior støtte. Etiske eller 💸 grunner.
Senior har
levd livet, tiden var kommet for å ivareta barnebarna.
Senior
har levd livet, på tide å trekke seg tilbake, dele ut arven, og aller helst, sone i fengsel for sine synder.
Citat:
Ursprungligen postat av
Svartediket
Holden holdt separat pressekonferanse samme dag som politiet, i august 2019.
Den dreide seg om siste kontakt med "motparten", og om betalingen TH hadde gjort.
Et desperat forsøk på å opprettholde kidnappingsnarrativet.
Hele seansen ligger ute tilgjengelig på video. Sett i lys av det vi vet nå, fremstår det som en farse.
Ja, Holden sier i nevnte pressekonferanse at "familien har opplevd de siste 10 måneder som den reneste terror".
Men det ser ikke ut som om han skjønner at denne terroren kommer fra hans egen klient.
Han gjentok også at familien fremdeles hadde et håp om at AE kunne komme hjem i live.
Trodde han på det han selv sto der og sa? Skjønte han ikke at "terroren" lå i dette falske håpet?
Nei. Jeg forstår ikke noe av det Holden holdt på med der.
Pågripelsen 28. april 2020 skal ha kommet
som et sjokk på Tom Hagen. TH trodde han hadde et godt og greit forhold til politiet. Har han sagt.
Men, det har også kommet frem at TH skal ha spurt politiet direkte, mange ganger, ...
dere driver vel ikke og bygger sak mot meg? ... og hver gang har han latt seg overbevise av politiets benektelser.
Noen ganger er TH en meget godtroende mann. Det skal han ha.
Forsvaret utnytter til fulle at åstedet er Hagens hjem og at levningene av AE ikke er funnet. Og politiet må ta den tunge, omfattende og langdryge oppgaven med å utelukke at det kan ha vært andre GM i S4 enn TH, og hans eventuelle medhjelper(e), og forhåpenligvis ende opp med en indisierekke som beviser utenfor enhver rimelig tvil, at TH er skyldig, enten i drap på AE, eller i medvirkning til drap på AE.