Citat:
Ursprungligen postat av
ADHDekonomisten
Så håll käften om att ryssland har skrot då när ni skickar ännu skrotigare saker?
Nämen, lilla gubben.
Inte ska du vara ledsen över att ni piss-ryzzar enbart har skrot, utrustning och vapen tillverkade direkt efter krigslutet (eller är det före WWII?). Det blir gärna så när man isolerar sig och inte har någon möjlighet att ta till sig tankar, idéer och inspiration utufrån. Det blir gärna så när man inte kan ta till sig andra länders uppfinningar och innovationer, och när man dessutom straffar alla som tänker självständigt, med fängelse i Gulag eller nackskott i en fängelsekällare.
Om ni hade något annat än efterblivna stäppmongoler bland er befolkning skulle ni naturligtvis kunna ta fram mörkersikten till era stridsvagnar istället för att behöva köpa dem från Frankrike. Osv.
De där rostiga skithögarna som ni åker omkring i skyddar i alla fall mot fågelangrepp.
Alltid något.