Citat:
Ursprungligen postat av
Marie-Antoinette
Hallå ja! Är du fullkomligt korkad?
Alkohol är INTE detsamma som narkotika!! Dessutom kan han ha varit spiknykter men fått en psykos, alltså psykisk sjukdom. Han kan även blivit ofrivilligt drogad på krogen, någon "lustigkurre" droppat preparat i hans drink/ alternativt att han druckit ur någon annans glas som blivit "spetsad". Det finns mycket annat som kan ha hänt än att han själv använt narkotika!!
Vidga dina vyer lite, försök träna upp de få hjärnceller du har, kliv ur den trånga boxen......
Precis så är det. Fredag/lördagkväll, alltid fler "knäppskallar" extra många vid fullmåne......
Ja, de tog väl inte livet av just Osmo, då, men de tog livet av någon annan. Jag såg dem då det begav sig, hela Kungsträdgården stannade upp när de rullade förbi NK-huset mot Sergelstorg....
Mmm, men om den som ska bedövas har tagit narkotika/droger/alkohol så kan det bli överdos.....djur är i allmänhet nyktra när de får bedövningspil i sig......
"Lingonpolisen" pga de 3 röda prickarna i loggan........som satt på uniformen/skjortan.
När säkerhetschefen för vaktbolaget går ut och säger att snubben var narkotikapåverkad, då litar jag fullkomligt på de uppgifterna.
Men du kanske var med honom hela kvällen och sitter på bättre info?
Dessutom framgår det i artikeln att han misshandlade och ofredade människor, en normal funtad person alkoholpåverkad eller inte beter sig inte så. Så någon form av psykisk störning hade han definitivt vilket ger grund till säkerhetschefens uttalande att han var narkotikapåverkad.
Ledsen att jag förstör bilden du försöker måla upp utav det helgon som ofredar andra människor.
Ni kanske delar samma personlighet? Med tanke på dina responser så är jag inte förvånad om så är fallet