Citat:
Ursprungligen postat av
Nibiru2011
Men det kan de ju inte! Då skulle väst rasa ihop totalt…
Nej det finns ju som bekant andra länder runt om i världen.
Vidare så tvingas Europa blir mera självförsörjande, vilket är på tiden.
Gör ont några år sen klarar vi oss galant utan Ryssland
Nu har vi fyndigheter i Sverige så att vi själva kan bli storproducenter av konstgödsel.
När Europa börjar bygga mer kärnkraft så har vi Uran som vi kan bryta.
Antagligen blir det väl fler snurror och nya kärnkraftverk.
Det där med att väst skulle rasa ihop är ju rent skitsnack
Självklart kommer det påverka ekonomiskt under en välbehövlig övergångsperiod.
Men som det ser ut nu så kommer vi ha en blygsam tillväxt på 1,9 under 2022 och 1,1% under 2023 innan det vänder uppåt igen.
Ryssland är på väg tillbaka till 90 talet, där snackar vi kollaps.