Citat:
Ursprungligen postat av
Oldberry
Putin kommer atombomba Donbas.
Nej, för det vill han "
befria". Inte göra till en radioaktivt "shit-hole" med hans namn på, i all framtid. Men utesluter inte att han är villig att släppa ut "draken".., längre västerut. För kriget går trögt, mycket trögt.
Få se vad hösten kommer att bringa..