2022-07-29, 11:57
Medlem
Oerhört korkad fråga kanske men inte tänkt på innan.

Har alla män som en större ådra i början av snoppen? Som en klump nästan? Menar inte att det är en knöl utan det är ådran, men liksom väldigt mycket som en klump?
Citera
2022-07-29, 12:08
Medlem
Adonis.s avatar
De flesta erigerade penisar har ådror. Jag har sett många så jag vet att dessa oxå kan se olika ut.

Även om man inte har ådror på erigerad penis så kan man använda sig av pubisring, då brukar dessa framträda, då lem blir grövre pga blodet som samlas.

En del har mer framträdande ådror på erigerad penis. Det gör att den ser grövre ut.

Don't worry. Helt naturligt. Så länge det inte gör ont, njut av förmånen.
Citera
2022-07-29, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
De flesta erigerade penisar har ådror. Jag har sett många så jag vet att dessa oxå kan se olika ut.

Även om man inte har ådror på erigerad penis så kan man använda sig av pubisring, då brukar dessa framträda, då lem blir grövre pga blodet som samlas.

En del har mer framträdande ådror på erigerad penis. Det gör att den ser grövre ut.

Don't worry. Helt naturligt. Så länge det inte gör ont, njut av förmånen.

Jag har så i slakt läge. Är alltså en specifik plats i början av snoppen. Inte att snoppen i sig är ådrig.
Citera
2022-07-29, 12:25
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jay2dZ
Jag har så i slakt läge. Är alltså en specifik plats i början av snoppen. Inte att snoppen i sig är ådrig.

Penisar är olika. Jag tränar mycket & tillbringar.en hel del tid i omklädningsrum & bastu. Jag har sett många olika penis. Vissa är ådriga i slakt tillstånd, andra är helt släta. Vissa har större ådror, andra har mindre liksom.

Varje penis är unik. Ådriga i slakt tillstånd glr så att du ser välhängd ut även om den är liten & kort. Tjejer gillar ådrig penis. Grattis!
Citera
2022-07-29, 12:58
Medlem
Skrilllexs avatar
Du kanske fått bråck?
Citera
2022-07-29, 14:59
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Kollade nu, jo jag har en ådra som går vid sidan hära även i slakt tillstånd. Har även två ärr från dragkedjsgylfen men det är en annan historia.
Citera
2022-07-29, 20:37
Medlem
Man kan göra injektion för att strypa ytliga blodkärl!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in