2022-07-27, 21:21
Medlem
Vad tycker ni om detta?

Förr hade man omsättningskrav vid bonusar men nu har Betsafe infört det vid insättningar.
.

Har aldrig hört något så dumt.

Vad tycker ni?

Jag ifrågasatte detta idiotin och dom valde att spärra mig. 🤣😂
Citera
2022-07-27, 21:28
Medlem
WJPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Vad tycker ni om detta?

Förr hade man omsättningskrav vid bonusar men nu har Betsafe infört det vid insättningar.
.

Vad tycker ni?

Jag tänker spontant att det har med att göra för att minska risken för pengatvätt.
Det har varit många svenska spelbolag som har fått en saftig böter efter att kunder har lyckats tvätta pengar hos dom.

Det kommer alltid finnas folk som lyckas med det, men fler spelbolag lär införa samma villkor som Betsafe för att minska riskerna.

Det har säkert också med att göra att dom vill tjäna ännu mer pengar, men jag tror inte det är enbart därför.

Det låter konstigt att dom spärrade dig, antagligen så misstänkte dom att du vill tvätta pengar hos dom.
Citera
2022-07-27, 21:41
Medlem
Citat:
Vad tycker ni om detta?

.

Vad tycker ni?

Nästan alla sidor har ett playthroughkrav på 1x på insättningarna innan man kan casha ut. Är det det du syftar på är det absolut inget nytt, funnits hur länge som helst om man orkat läsa igenom villkoren.
Citera
2022-07-27, 22:30
Medlem
Citat:
Vad tycker ni om detta?

.

Vad tycker ni?

Betsafe (och de flesta spelbolag jag spelat på) har haft 1-2x omsättning på insättningen man gjort senaste 20 åren. Cirkulera.
Citera
2022-07-28, 01:02
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Vad tycker ni om detta?

.

Vad tycker ni?

Varför satte du ens in pengar om du inte skulle spela för dom?
Citera
2022-07-28, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Varför satte du ens in pengar om du inte skulle spela för dom?

Vem har sagt något att jag inte tänker spela för dom?

Men sätter jag in 10.000 kr så kanske jag inte vill spela för alla av dom utan jag kanske vill ta ut när jag ligger ett par tusen kronor plus.
Jag måste ju för fan kunna ta ut när jag vill och spela för hur mycket jag vill.
Citera
2022-07-28, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FITTSTAT
Betsafe (och de flesta spelbolag jag spelat på) har haft 1-2x omsättning på insättningen man gjort senaste 20 åren. Cirkulera.

Det var mer än jag visste, då jag har ändå spelat sen 2004 på alla pokersajter.
Citera
2022-07-28, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
Nästan alla sidor har ett playthroughkrav på 1x på insättningarna innan man kan casha ut. Är det det du syftar på är det absolut inget nytt, funnits hur länge som helst om man orkat läsa igenom villkoren.

Har aldrig läst igenom villkoren och har aldrig upplevt detta under 18 år.
Citera
2022-07-28, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WJP
Jag tänker spontant att det har med att göra för att minska risken för pengatvätt.
Det har varit många svenska spelbolag som har fått en saftig böter efter att kunder har lyckats tvätta pengar hos dom.

Det kommer alltid finnas folk som lyckas med det, men fler spelbolag lär införa samma villkor som Betsafe för att minska riskerna.

Det har säkert också med att göra att dom vill tjäna ännu mer pengar, men jag tror inte det är enbart därför.

Det låter konstigt att dom spärrade dig, antagligen så misstänkte dom att du vill tvätta pengar hos dom.

Jaså? Vilka företag har fött böta på grund av penningtvätt?

Så man ska inte själv få bestämma över sina egna pengar och när man vill ta ut och hur mycket man ska få spela för. Så om du sätter in 10.000kr så måste du spela för alla dessa istället för att ta ut när du ligger ett par tusenkronor plus och det här tycker du är rätt.

Dom har för lite att gå på för att misstänka mig för penningtvätt.
Citera
2022-07-28, 23:33
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Vem har sagt något att jag inte tänker spela för dom?

Men sätter jag in 10.000 kr så kanske jag inte vill spela för alla av dom utan jag kanske vill ta ut när jag ligger ett par tusen kronor plus.
Jag måste ju för fan kunna ta ut när jag vill och spela för hur mycket jag vill.

Sätt inte in mer än du vill spela för. Problem solved.
Citera
2022-07-29, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Sätt inte in mer än du vill spela för. Problem solved.

Är ju inte logiskt för fem öre. Antar att du jobbar på den korkade supporten.
Citera
2022-07-29, 12:40
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Är ju inte logiskt för fem öre. Antar att du jobbar på den korkade supporten.

Jo det är det, och nej, du har fel i ditt antagande. Du vill bara ha någon att skylla ditt misslyckande på.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in