2022-07-28, 17:33
Medlem
Har häktningsframställan lagts upp? Hittar ingen men någon skriver om vad som står i den.
Citera
2022-07-28, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Tack för länken.

Bebisen är missnöjd helt klart. Bebisen vill bli buren och ha närhet, inte ligga där. Det märks och en frisk föräldra instinkt är ju då att ta upp bebisen och krama jollra, sjunga för den inte stå där och filma bebisen och låta bebisen vara missnöjd.

Jo jag har barn.
Nej det har du inte...
Och om du har tycker jag otroligt synd om det... Du har uppenbarligen aldrig bytt en blöja på din unge för det är precis det du ser. Någon som precis bytt en blöja och sedan filmar en snutt.

Det är inte friskt att ha ihjäl ett barn - men det är fan inte heller friskt att tro att en 15 sekunders video bevisar att barnet är utsatt för tortyr.
Citera
2022-07-28, 17:47
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeepRoses
Har häktningsframställan lagts upp? Hittar ingen men någon skriver om vad som står i den.
https://anonfiles.com/r4D5b61by5/Nyk_pings_TR_B_2288-22_Aktbil_5_H_ktningsframst_llan_pdf
Citera
2022-07-28, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
https://anonfiles.com/r4D5b61by5/Nyk_pings_TR_B_2288-22_Aktbil_5_H_ktningsframst_llan_pdf

Stort tack!
Citera
2022-07-28, 18:12
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Vilken jävla tragedi. En pappa som verkar jättestolt och glad över sin dotter och nu är han misstänkt för att ha misshandlat och vållat sin flickas död. Och inte för att tala om den stackars modern som anhålls som misstänkt samtidigt som hennes svårt skadade dotter ligger på sjukhus och utan att kunna få kontakt med sina andra barn. Hon är uthängd och många här har trott att hon var skyldig. Hennes privatliv är uthängt.

Hur fan går man vidare efter det här? Ett barn som man burit i sin mage och som några månader senare dör på ett fruktansvärt sätt. Jag föreslår att alla här lämnar mamman och övriga barn i fred nu och låter dem få chansen att gå vidare. Rullstolar hit eller arbete dit eller om övriga barn har några åkommor eller diagnoser. Det är ju fullständigt ointressant i det här fallet. Fadern är misstänkt och flickan är avliden. Det kanske är där vi ska lägga fokus om vi vill diskutera?
Nu är ju inte mamman helt avskriven än.
Tycker hon bär en del skuld ändå, av att skaffa barn med en så pass störd individ och lämna barnet hos honom att ta hand om.
Hur kan hon ha undgått att se tecken?
Sen vad hände med hunden?
Citera
2022-07-28, 18:14
Medlem
meiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger

Mord 😭💔😭💔
Citera
2022-07-28, 18:15
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haschpundaren
Jag tänkte samma.

Att rubriceringen ändrats till "vållande till annans död" tyder ju att pappan inte misshandlat flickan utan att det är något annat som hänt.
Ja du vet inte mycket du.
Jag tror att rubriceringen kommer att ändras efter som, beroende på hur pass kraftigt våld som utdelats mot barnet?
Citera
2022-07-28, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du kanske skall tipsa honom om att det är en bättre åtgärd än att försöka prata emot pöbeln som ramlat in.
Ska tydligen även ha häktats för grovt rån mot tjänsteman.
Citera
2022-07-28, 18:16
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Nej det har du inte...
Och om du har tycker jag otroligt synd om det... Du har uppenbarligen aldrig bytt en blöja på din unge för det är precis det du ser. Någon som precis bytt en blöja och sedan filmar en snutt.

Det är inte friskt att ha ihjäl ett barn - men det är fan inte heller friskt att tro att en 15 sekunders video bevisar att barnet är utsatt för tortyr.
Jag håller med, ser inget konstigt med filmsnutten.
Citera
2022-07-28, 18:18
Medlem
Vila i frid älskade tjej ❤
Citera
2022-07-28, 18:19
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sormland/skadat-spadbarn-har-avlidit-man-begars-haktad-for-mord

Åklagaren går inte in i detalj vad det rör sig om. Locket är på och mamman är inte avförd svarar åklagaren, men det kommer hon förmodligen bli eftersom hon släpptes. Omhäktning 25 aug.
Nja? Hon har ju ändå ett garantansvar och finns det äldre skador också, kan hon nog omhäktas, men då troligen med en annan rubricering?
Citera
2022-07-28, 18:21
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Han verkar fascinerad av blod och skador, och smärta. Gillar att måla sig blodig också. Sjukt stört.

Han har en del foton som han lagt ut på sina blodiga händer.

Varför gör man det, sjukt konstigt?
Ja denna person verkar allt annat än normal!
Hur kunde inte mamman se tecken?
Var hon så förälskad i äcklet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in