2022-07-28, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itzy000
Ok det är alltså så de uppför sig när de är nöjda men snart kommer bli missnöjda? 😅
Så lät mina barn när de började fundera på att vilja ha mat eller bli upplyfta eller började bli trötta
Citera
2022-07-28, 15:17
Medlem
Hur fan är man funtad när man skadar/dödar ett försvarslöst barn? Då har man förbrukat sin rätt att leva. RIP stackars lilla tös.
Citera
2022-07-28, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du har fel. Barnet låter - de gör det när de tränar på ljud.
Det är inget gråt och inget ynkande.
Det finns inte en vettig förälder som kånkar runt på ett barn som ligger och tränar ljud.

Den ligger inte och jollrar och tränar på ljud, den gör missnöjda ljud och spända rörelser.
Citera
2022-07-28, 15:18
Medlem
Citat:
Du har fel, bebisen är missnöjd och det normala vore att kunna läsa av det och ta upp den. Sen om du inte gjorde det med dina ev. barn är en sak.

Missnöjd och missnöjd. Det är ett barn som provar sin kropp och hade mycket möjligt också kunnat vända till att börja skratta.
Citera
2022-07-28, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammamiapappapia
Svårt att få det att gå ihop. Pappan verkar onekligen väldigt glad för sin lilla dotter på Instagram o video + bilder av den lilla visar en välmående tjej (utifrån vad man kan se). Skulle han plötsligt avsiktligt skada henne? Tänker att han häktas utan uppsåt för att skada henne. Skulle nog satsa mina pengar på att det skett en ren och skär olycka med hunden eller något liknande. Kanske glömde henne i en varm bil eller något? Oavsett så himla sorgligt 😭
Tycker också han verkar glad i sin tös… märkligt alltihopa
Citera
2022-07-28, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skitpadig
Det finns en Lukas Ekblad i nyköping åå fejjan, kan det vara han?
https://www.facebook.com/lukas.ekblad
Citera
2022-07-28, 15:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Så lät mina barn när de började fundera på att vilja ha mat eller bli upplyfta eller började bli trötta
Så låter barn också när de tränar ljud .. det man brukar kalla "prata". Den som filmar pratar också med barnet -- dvs bekräftar barnets ljud.
Citera
2022-07-28, 15:23
Medlem
Citat:
Så låter barn också när de tränar ljud .. det man brukar kalla "prata". Den som filmar pratar också med barnet -- dvs bekräftar barnets ljud.

Åh gud, inte konstigt att det finns så många f*ucked människor i världen om de har blivit omhändertagna av personer som er 🤦‍♀️
Citera
2022-07-28, 15:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Den ligger inte och jollrar och tränar på ljud, den gör missnöjda ljud och spända rörelser.
Sluta hitta på. Dina fantasier behövs inte - läget är illa nog ändå.
Barn ser ut så där. Jag har haft några stycken jag har sett det förr.
Citera
2022-07-28, 15:24
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Åh gud, inte konstigt att det finns så många f*ucked människor i världen om de har blivit omhändertagna av personer som er 🤦‍♀️
Ja vad hemskt att det finns föräldrar som låter barnen utvecklas och inte tror det är en säck mjöl som skall hållas orörlig och kånkas på hela tiden.
Hemskt.

Det finns inget att reagera på i filmsnutten. Barnet gör ljud, den som filmar bekräftar barnet genom att prata med det -- helt normalt.
Citera
2022-07-28, 15:25
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mammamiapappapia
Svårt att få det att gå ihop. Pappan verkar onekligen väldigt glad för sin lilla dotter på Instagram o video + bilder av den lilla visar en välmående tjej (utifrån vad man kan se). Skulle han plötsligt avsiktligt skada henne? Tänker att han häktas utan uppsåt för att skada henne. Skulle nog satsa mina pengar på att det skett en ren och skär olycka med hunden eller något liknande. Kanske glömde henne i en varm bil eller något? Oavsett så himla sorgligt 😭

Män är inte gjorda för att vara ensamma med så små barn själva. Sorry men det är sant. Mammor har ett helt annat tålamod när barnen skriker, har ofta lättare för att klara för lite sömn samt kan ju faktiskt amma barnet tyst! Ändå kan även utbrända mammor flippa. Jag tror att han var svintrött och fick damp och tex försökte tysta barnet genom att skaka, slå, trycka saker mot henne etc. Barn reagerar nämligen på chock och extrem smärta med att bli tysta.
Citera
2022-07-28, 15:25
Medlem
Citat:
Du har fel. Barnet låter - de gör det när de tränar på ljud.
Det är inget gråt och inget ynkande.
Det finns inte en vettig förälder som kånkar runt på ett barn som ligger och tränar ljud.

Det är du som har fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in