2022-07-28, 12:36
Medlem
Dessa ”flertalet beslagtagna föremål” gör mig rädd. Tillhyggen? Cigaretter som gett brännmärken? Har svårt att se andra ”flertalet föremål” framför mig… Låter ju inte som kniv, vapen, droger eller en nerblodad säng. HOPPAS jag har helt fel 💔
Citera
2022-07-28, 12:38
Medlem
"Jag känner dem, och kan ärligt säga att om det är så att pappan har gjort något så blir jag inte förvånad."

Har en tjej kommenterat på ett inlägg på fb.
Citera
2022-07-28, 12:38
Medlem
Alltid samma vidriga trashmänniskor. Deras äckliga tatueringar och piercingar och dåliga svenska fast de är etniska svenskar. Man spyr när man ser deras sociala medier. Vidron.
Citera
2022-07-28, 12:40
Moderator
OYs avatar
"avliden" tillagt i rubriken.

/Mod
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coffeemakesmepoop
"Jag känner dem, och kan ärligt säga att om det är så att pappan har gjort något så blir jag inte förvånad."

Vill du säga vart eller länka?
Citera
Medlem
meiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coffeemakesmepoop

Kan du länka?
Citera
2022-07-28, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sibetaen
Alltid samma vidriga trashmänniskor. Deras äckliga tatueringar och piercingar och dåliga svenska fast de är etniska svenskar. Man spyr när man ser deras sociala medier. Vidron.

Precis och så deras jävla liberala syn på alkohol och narkotika, jag blir så jävla förbannad! Dessa kräk är inte bättre än de som skjuter varandra i samhället. Förbannade as!
Citera
2022-07-28, 12:41
Medlem
Otroligt jävla rörig tråd.

Kan någon sammanfatta lite?

Mamman heter Isa bella och Pekin**
Hon har tre barn.
1 av barnen - det yngsta har hon med en Lu*as Ekbla*
Men dom är inte ihop?
Utan den här finskan är ihop med en annan snubbe som hon har två barn med sedan tidigare?
Hon sitter i rullstol också? Men är chef på ett bygge?

Så rörigt. Någon får gärna sammanfatta bättre.
Citera
2022-07-28, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nochance
FYFAN Finner inga ord. Vilket jävla as, stackars lilla oskyldiga flicka. Fyfan så har han lagt upp massa gull i gull på insta med sin lilla flicka och hur mycket han älskade henne... JÄVLA AS. Hoppas han försvinner från jordens yta.

Har du länk till pappans Insta?
Citera
2022-07-28, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afenni
Har du länk till pappans Insta?

Sök på insta på Luk*s Ekbl*d * = a så hittar du, han har lilla tjejen som profil bild. Må hon vila i frid lilla oskyldiga fina flicka <3
Citera
2022-07-28, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Otroligt jävla rörig tråd.

Kan någon sammanfatta lite?

Mamman heter Isa bella och Pekin**
Hon har tre barn.
1 av barnen - det yngsta har hon med en Lu*as Ekbla*
Men dom är inte ihop?
Utan den här finskan är ihop med en annan snubbe som hon har två barn med sedan tidigare?
Hon sitter i rullstol också? Men är chef på ett bygge?

Så rörigt. Någon får gärna sammanfatta bättre.

Mamman är tillsammans med pappan till yngsta barnet dvs GM L*ukas E*kblad.
De äldre barnen har hon med sitt ex som även är hennes man, de är inte skilda alltså.

Tror inte hon sitter i rullstol hela tiden? Var någon som skrev att hon hade det som hjälpmedel när smärtorna blev för svåra (av sin eds)
Citera
2022-07-28, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chariter
Trots två barn sedan tidigare är den här mamman märkligt dum. Att ta ett prematurbarn till en solig strand i Spanien och tro att barnet älskar sol??! Prematurbarn ska tvärtom skyddas och framförallt ögonen. Starkt ljus är väldigt obehagligt för ett tidigt fött barn!
Jag reagerade också på det, folk verkar fått lägre iq även morföräldrarna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in