2022-07-27, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Misstror dig inte men vet du hur hög sanningshalten är i detta?

Om det är som du säger så kan jag tycka att vi borde se oss om efter någon annan . Verkar vara mycket " Jaget före laget"
Har man betalt 10mille,har kontrakt till 2026 så tror jag nog rykten i media stämmer,varför vill de hellre bryta kontraktet än sälja/låna ut och få in lite av det dom lagt ut,Jo för det är ett problembarn de inte vill ha nån som helst ansvar för längre.
2022-07-27, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Vad för instagramskit? Annars är det bara å hålla med om att hans agerande är löjligt, har du kontrakt ska det följas och då kan du inte gnälla när klubben agerar korrekt.

Amoo och Djurdjic har väl gjort exakt samma sak (att arbetsvägra för att få till en flytt)?

Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Amoo var det väl också.

Gissar på att Bajen kommer sälja honom, men dom vill nog ha mer än 6-7 miljoner, förhandlingar lär väl pågå.
Det där med Amoo var ju lögner från Aftonbladet. Bajen gick ju ut och dementerade att Amoo träningsvägrade, han avstod en träning för att han precis kom hem från Nigeria, om jag inte missminner mig.
2022-07-27, 13:40
Medlem
Vanstertrollets avatar
Sällan Kalle Svensson bråkar sig bort om man säger så.
2022-07-27, 13:41
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
svårt att peka på vart problemet ligger... Hamad, Tanko, Jeahze o kanske ngn mer har velat tjafsa sig bort, fejka skador elr spelat på 80% för att bli släppta.

Antingen är det en kommunikationsbrist och dålig tillit det beror på elr så är det individproblem som ligger utanför Bajens ramar.

Men det verkar vara högt i tak i Bajen o det kanske stiger vissa åt huvudet lite.
Det är väl inte jätteovanligt och till en viss del förståeligt då de säkert tjänar bra mycket bättre och på så sätt bäddar för en god framtid. Spelarna är inte purunga heller så de kan inte vänta hur länge som helst. Jay-Z var ju på väg redan förra säsongen men vi passade på den dealen. Kanske finns det mer som inte kommit fram?
2022-07-27, 13:42
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Så fruktansvärt löjligt av Jeahze (instagramskiten bland annat) och han lyckas bränna alla möjliga broar. Bajen har ju mycket pengar så låt han sitta av resten av kontraktet i HTFF. Men förstår inte hur det kan vara helt ointressant att spela några månader till med guldjakt i Hammarby och sen lämna därefter?
Lite barnsligt kan jag känna.
2022-07-27, 13:58
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
svårt att peka på vart problemet ligger... Hamad, Tanko, Jeahze o kanske ngn mer har velat tjafsa sig bort, fejka skador elr spelat på 80% för att bli släppta.

Antingen är det en kommunikationsbrist och dålig tillit det beror på elr så är det individproblem som ligger utanför Bajens ramar.

Men det verkar vara högt i tak i Bajen o det kanske stiger vissa åt huvudet lite.

Tankovic var det aldrig ngt strul med på det sättet, hans kontrakt gick ut. Hamad vet jag inte vad det skulle vara isåfall, minns inte att han lämna med några hard feelings direkt. Djurdjic tjafsa sig bort däremot.

Jeahze beteende är så sjukt vidrigt, dels om det stämmer att han matchvägra och sedan använda sociala medier för att skicka signaler utan att behöva kommentera något.

Hoppas bajen behåller den tänkta prislappen på honom, skicka signal att man inte kommer vika sig. Jag kan ta att vi avlönar snubben 1,5 år om det krävs.
2022-07-27, 14:11
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Tankovic var det aldrig ngt strul med på det sättet, hans kontrakt gick ut. Hamad vet jag inte vad det skulle vara isåfall, minns inte att han lämna med några hard feelings direkt. Djurdjic tjafsa sig bort däremot.

Jeahze beteende är så sjukt vidrigt, dels om det stämmer att han matchvägra och sedan använda sociala medier för att skicka signaler utan att behöva kommentera något.

Hoppas bajen behåller den tänkta prislappen på honom, skicka signal att man inte kommer vika sig. Jag kan ta att vi avlönar snubben 1,5 år om det krävs.
Ja hans lön är väl inte bland de högre i laget dessutom.

Men Tanko tyckte jag inte hade hjärtat o drivet efter att han ville gå.. han böt ut sig själv 1-2 ggr också när det kändes tveksamt om han var skadad.

Hamad kändes likadant, slutade spela på 100% o missade lite träningar sades det.

Jag menar inte att det är jämförbart med Jeahze... men att det demonstrativt visades på olika vis att ni ska låta mig gå.

Jag är förvånad eftersom Jeahze sa nyligen att fullt fokus var på Bajen o att gå för guldet typ. Besiktas är en rätt stor klubb men han måste fatta att Bajen inte säljer honom för 6-7 mill bara för att HAN vill.
2022-07-27, 14:33
Medlem
TheJackets avatar
Citat:

Så Djurdjic är alltså alltså "kanske ngn mer" för Bajenfans numera?
2022-07-27, 14:35
Medlem
TheJackets avatar
Vilar säljs tillbaka till Värnamo

https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/officiellt-blavitt-saljer-vilar-som-atervander-till-varnamo/
2022-07-27, 14:36
Medlem
cokehyenas avatar
https://twitter.com/pdgiorgio/status/1552264544080248832?s=21&t=RHP6R8mT1umckBoNOLLTTQ
Citat:
Philip De Giorgio
@PDGiorgio
Jeppe Andersen skällde ut Jeazhe inför alla på en lunch på Årsta.

Såklart att dåliga och pengarkåta agenter förstör för många spelare, men någon jäkla egen ansvar har man, går inte alltid att peka på sin agent och sen slå sig fri.
Skön stämning på Årsta.
2022-07-27, 14:45
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Men Tanko tyckte jag inte hade hjärtat o drivet efter att han ville gå.. han böt ut sig själv 1-2 ggr också när det kändes tveksamt om han var skadad.

Det är ju en jävla skillnad mellan "inte vara på topp" och "strula sig bort" att ens nämna Tanken i samband med Jeahze blir bara löjligt i det här fallet. Speciellt när Tanken efter kontraktet gick ut skrev på om att förlänga och alltid snackat om hur bra han trivdes i bajen.
2022-07-27, 14:45
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Så Djurdjic är alltså alltså "kanske ngn mer" för Bajenfans numera?
minns inte allt..jag är ju Djurgårn dessutom så..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in