Citat:
Ursprungligen postat av
easy_dan
Tankovic var det aldrig ngt strul med på det sättet, hans kontrakt gick ut. Hamad vet jag inte vad det skulle vara isåfall, minns inte att han lämna med några hard feelings direkt. Djurdjic tjafsa sig bort däremot.
Jeahze beteende är så sjukt vidrigt, dels om det stämmer att han matchvägra och sedan använda sociala medier för att skicka signaler utan att behöva kommentera något.
Hoppas bajen behåller den tänkta prislappen på honom, skicka signal att man inte kommer vika sig. Jag kan ta att vi avlönar snubben 1,5 år om det krävs.
Ja hans lön är väl inte bland de högre i laget dessutom.
Men Tanko tyckte jag inte hade hjärtat o drivet efter att han ville gå.. han böt ut sig själv 1-2 ggr också när det kändes tveksamt om han var skadad.
Hamad kändes likadant, slutade spela på 100% o missade lite träningar sades det.
Jag menar inte att det är jämförbart med Jeahze... men att det demonstrativt visades på olika vis att ni ska låta mig gå.
Jag är förvånad eftersom Jeahze sa nyligen att fullt fokus var på Bajen o att gå för guldet typ. Besiktas är en rätt stor klubb men han måste fatta att Bajen inte säljer honom för 6-7 mill bara för att HAN vill.