2022-07-27, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5
Åfan…. Tippar på att det är morsan som är släppt….

Gissar jag också på. Helt vild gissning däremot.
Citera
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
Troligtvis var det mamman själv som låste sin IG, alltså vart hon släppt ganska omgående.
Det lutar åt det som skett har hänt när mamman redan lämnat hemmet.
Kanske har dom bråkat? Kvinnan hade ett väldigt rörigt kärleksliv på pappret.
Någonting i mig får en känsla av att den nya pappan kanske inte ens var pappa till barnet eller att mamman är otrogen.
Detta misstänker jag då hon har tre barn med tre män och hon har skaffat ett nytt barn med en ny man när hon fortfarande är gift med en annan man. Blev det rätt? Pappan tar ut sin hämnd på barnet? Kanske är det inte så hemskt som jag misstänker. Det kanske är en olycka.
Jag ber för barnet.

Ni som känner dessa, vad tror ni har hänt?
Hur var henne relationer med sina respektive barns fäder?

Var fick du ifrån att hon har 3 barn med olika män?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
Troligtvis var det mamman själv som låste sin IG, alltså vart hon släppt ganska omgående.
Det lutar åt det som skett har hänt när mamman redan lämnat hemmet.
Kanske har dom bråkat? Kvinnan hade ett väldigt rörigt kärleksliv på pappret.
Någonting i mig får en känsla av att den nya pappan kanske inte ens var pappa till barnet eller att mamman är otrogen.
Detta misstänker jag då hon har tre barn med tre män och hon har skaffat ett nytt barn med en ny man när hon fortfarande är gift med en annan man. Blev det rätt? Pappan tar ut sin hämnd på barnet? Kanske är det inte så hemskt som jag misstänker. Det kanske är en olycka.
Jag ber för barnet.

Ni som känner dessa, vad tror ni har hänt?
Hur var henne relationer med sina respektive barns fäder?

Personen släpptes idag kl 12.
Citera
2022-07-27, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Eftersom media har nyheten längst upp och extra extra så verkar det inte vara några tveksamheter att det rör just misshandel, annars hade de väl fått indikationer på att det rörde något annat från sina källor och valt att inte rapportera så intensivt tänker jag.
Precis som när en person hittas död ocb att det utreds som mord men med oklara omständigheter och man ser att det knappt rapporteras, just för att journalisterna har vetskap om att det var olycka/självmord från sina källor.

Eftersom en av dem forfarande är anhållen så kan man tänka sig att misstankarna mot den personen snarare stärkts eftersom en släpptes.

Exakt skulle något tyda på att barnet kan ha sjukdom som gör den extra känsligt och att det KAN röra sig om olycksfall så hade de inte rubricerat det så och media skulle mer benämna det som tragedi liksom..
Citera
2022-07-27, 13:30
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeepRoses
Gissar jag också på. Helt vild gissning däremot.
Ändrat sin förhållandestaus å allt…. Hon ville bli youtubeinflunser, känd blev hon alltid
Citera
2022-07-27, 13:32
Medlem
Citat:
Ändrat sin förhållandestaus å allt…. Hon ville bli youtubeinflunser, känd blev hon alltid

La också märke till det med förhållande. Nu är det bara han som är i ett förhållande...
Jo tack, vem var det som myntade uttrycket "all reklam är bra reklam"?
Citera
2022-07-27, 13:32
Medlem
Citat:

La också märke till det med förhållande. Nu är det bara han som är i ett förhållande...
Citera
2022-07-27, 13:40
Medlem
Citat:
Den person jag svarade gjorde gällande att EDS kunde ligga bakom mammans agerande som följaktligen lett till att hon gripits på "sannolika skäl misstänkt för grov misshandel".
Jag har också mängder med skador av min EDS men skulle inte skada mitt barn pga sjukdomen.
Om jag totalt missförstått tidigare inlägg och att det handlade om barnet som skulle ha EDS och därför ha skador. Då kan jag förklara att barn sällan eller aldrig helt plötsligt ser grovt misshandlade ut när man vaknar på morgonen.

Nej, nu släpper vi teorin om EDS vilket från start var helt absurt.

Och VAR har jag skrivit något om att föräldrarna är dömda än? Med tanke på att du vill klargöra för mig att de endast är gripna?
Har jag någonstans påstått annat?

Tolkade väl mellan raderna. Det lät som att du utgick från att barnet är misshandlat ffa iom att du skrev att du inte skulle misshandla ditt barn.
Citera
2022-07-27, 13:41
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Han blev säkert registrerad som pappa i efterhand.
Om inte så har jag för mig att en sambo kan vara föräldraledig även om den inte är registrerad förälder. Eller det kanske bara gällde VAB?

Men vad jiddrar du för skit…
Om de två fick barn med varann och hon var gift kontaktar de bara familjerätten innan barnet fötts för att han ska kunna erkänna faderskap. Barnet behöver inte elev vara född.
För att han ska kunna få ersättning måste han vara registrerad som pappa.

Sluta snacka skit om sånt du inte har en aning om.
Citera
2022-07-27, 13:42
Medlem
Citat:

Borde hon inte plocka bort honom som "vän" också då på facebook? Hatar honom honom om han nu gjort något illa mot barnet så borde hon inte honom kvar alls?
Citera
2022-07-27, 13:43
Medlem
Citat:

Men det styrker ju absolut att det är hon som släppts och att hon utgår från att han är skyldig = vill inte ha med honom att göra.
Citera
2022-07-27, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Men det styrker ju absolut att det är hon som släppts och att hon utgår från att han är skyldig = vill inte ha med honom att göra.

Jo, håller med dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in