2022-07-25, 23:36
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Varför verkar vita män som identiferar sig som "nationalister" och "konservativa" vara mer benägna att mixa bort sina gener med någon icke-vit kvinna, än vad vita män som identiferar sig som "vänster" verkar vara?
Senast redigerad av RobertEriksson99 2022-07-25 kl. 23:47.
Citera
2022-07-25, 23:44
Medlem
ayeflatowls avatar
Källa?
Citera
2022-07-25, 23:45
Medlem
Om ddt nu är sant?
Så gissar jag på att V brukar vara fattiga socialbidragsfall med få val.
Citera
2022-07-25, 23:45
Medlem
KlappMungons avatar
Du måste lägga till att man måste vara rasist om man är nationalist, annars finns ingen motsägelse.
Citera
2022-07-25, 23:49
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnullaBella
Om ddt nu är sant?
Så gissar jag på att V brukar vara fattiga socialbidragsfall med få val.

Detta indikerar då att du menar att de mer ekonomiskt lyckade vita männen har mer valmöjligheter. Och har man valmöjligheter så väljer man icke-vita kvinnor för vita kvinnor?
Citera
2022-07-25, 23:52
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlappMungon
Du måste lägga till att man måste vara rasist om man är nationalist, annars finns ingen motsägelse.

Men vad är det för poäng med att bry sig om ett articifiell landsgräns (nation) om man ändå inte har något emot att sitt eget folk (sitt eget kött och blod) ska dö ut. Ganska meningslöst, då kan ju dessa "nationalister" lika gärna bara överge sina åsikter och stödja mångkultur och globalism istället.
Citera
2022-07-25, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Detta indikerar då att du menar att de mer ekonomiskt lyckade vita männen har mer valmöjligheter. Och har man valmöjligheter så väljer man icke-vita kvinnor för vita kvinnor?
Nej, jag menar att en del har fler val, du är väl läskunnig.

När skall du länka något stöd till ditt påstående? Gör du inte det, så är detta bara en tramstråd som borde försvinna.
Citera
2022-07-25, 23:56
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnullaBella
Nej, jag menar att en del har fler val, du är väl läskunnig.

När skall du länka något stöd till ditt påstående? Gör du inte det, så är detta bara en tramstråd som borde försvinna.

Det är väl allmänt känt om fenomenet "SD-Thailand" och AfS-supportrar som öppet skyltar med att de skaffat barn med någon färgad kvinna. Samtidigt är det en vanlig uppfattning om att "vänstermänniskor" är hycklare som pratar om mångkultur och flyttar själv till vita homogena bostadsområden.

Med detta faktum, trodde jag inte att jag skulle behöva länka någon "källa" på detta, då pdetta är något som alla mer eller mindre känner till.
Citera
2022-07-25, 23:58
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The13
Det har kanske med ägande att göra. Det är ju dessa som är måna om att tanten ska stå i köket, så vidare hon inte städar huset såklart. Lite halvt slaveri.

Jag tror också det. Att allt de egentligen bryr sig om är att känna att de är herrar på toppen som dominerar och har underordnade runt sig. Detta är faktiskt något som vänstermänniskor påpekar ibland, och de verkar ju ha fullständigt rätt i det.
Citera
2022-07-26, 00:02
Medlem
KlappMungons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Men vad är det för poäng med att bry sig om ett articifiell landsgräns (nation) om man ändå inte har något emot att sitt eget folk (sitt eget kött och blod) ska dö ut. Ganska meningslöst, då kan ju dessa "nationalister" lika gärna bara överge sina åsikter och stödja mångkultur och globalism istället.

Nä, man kan gilla sin egen kultur och historia, svenska normer och värderingar osv. för att man tycker att det blir ett trivsamt samhälle då. Det kan det bli även om de som bor här är lite brunare eller gulare. Mångkultur är ett direkt hot mot allt det som får samhället att fungera. Nya genvariatner är det inte.

Jag vet inte vad ditt problem är riktigt. Är du en arg rasistisk nationalist som är arg över att andra inte är rasister eller är du en vänsterdåre som inte orkar argumentera om du inte får ställa upp halmgubbar?
Citera
2022-07-26, 00:03
Medlem
HLundborgs avatar
SD Thailand är ju en välkänd meme men det va länge sedan de kunde anklagas för att vara nationalister. Att vara sann nationalist är likställt med att vara etnonationalist och som sådan undviker man givetvis rasblandning.
Citera
2022-07-26, 00:04
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlappMungon
Nä, man kan gilla sin egen kultur och historia, svenska normer och värderingar osv. för att man tycker att det blir ett trivsamt samhälle då. Det kan det bli även om de som bor här är lite brunare eller gulare. Mångkultur är ett direkt hot mot allt det som får samhället att fungera. Nya genvariatner är det inte.

Jag vet inte vad ditt problem är riktigt. Är du en arg rasistisk nationalist som är arg över att andra inte är rasister eller är du en vänsterdåre som inte orkar argumentera om du inte får ställa upp halmgubbar?

Jag är vänster och pro-vit. Jag vill se en framtid för vårt folk och jag ifrågasätter detta hyckleri hos vita "nationalister" som påstår sig stå upp för vita människor, men själva är mer benägna att mixa bort sig än vänstermänniskor som pratar om mångkultur och vikten med att få in mer bruna människor in i västvärlden.
Senast redigerad av RobertEriksson99 2022-07-26 kl. 00:06.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in