2022-07-25, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
Jag hoppas starkt på att Dumpen jobbar på pedofilmamman i bakgrunden, kanske får vi snart se en dam i konfrontation.
Hon lär nog ha koll på att gäddan 124 som hon har haft kontakt med nu blivit avslöjad av Dumpen.
Citera
2022-07-25, 20:59
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Hon lär nog ha koll på att gäddan 124 som hon har haft kontakt med nu blivit avslöjad av Dumpen.
Inte alls säkert. Tror du verkligen att en pedofilmamma som har koll på Dumpen skulle sitta på kik idag, njaaaaaeeee......

Hoppas på en grej där har jag i alla fall.
Citera
2022-07-25, 21:04
Medlem
Citat:
Inte alls säkert. Tror du verkligen att en pedofilmamma som har koll på Dumpen skulle sitta på kik idag, njaaaaaeeee......

Hoppas på en grej där har jag i alla fall.

Vad är det du inte greppar?

Pedofilmamman har kontakt med gäddan 124 och vet mycket väl vem det är, det är du med på väl?
Och dom ingår i ett nätverk med pedofiler är det ganska säkert att snacket går att gäddan 124 fastnat i Dumpens nät. Pedofilmamman tom kanske själv följer dumpen.
Citera
2022-07-25, 21:05
Medlem
Citat:

Pedofilmamman har kontakt med gäddan 124 och vet mycket väl vem det är, det är du med på väl?
Och dom ingår i ett nätverk med pedofiler är det ganska säkert att snacket går att gäddan 124 fastnat i Dumpens nät. Pedofilmamman tom kanske själv följer dumpen.
Men det vet du inte. Varför tror du att det skulle vara omöjligt att fånga en pedofilmamma? Jag tror att det är på gång nu faktiskt.
Citera
2022-07-25, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av USK1
Det är inget jag kan svara för, men jag hoppas att dom vidtagit någon åtgärd.
Så korkade ksn de väl ändå inte vara??
Citera
2022-07-25, 21:08
Avslutad
Citat:

Fast dom har ju redan tagit andra gäddor som känt till Dumpen, så det är ju inte omöjligt att dom lyckas fånga henne även om hon känner till dumpen eller ej
Citera
2022-07-25, 21:12
Medlem
Citat:
Fast dom har ju redan tagit andra gäddor som känt till Dumpen, så det är ju inte omöjligt att dom lyckas fånga henne även om hon känner till dumpen eller ej
Jag ser ingen information om att pedofilmamman skulle ha fått reda på att den berörde gäddan har fångats av Dumpen eller att han skulle ha informerat henne. Så då kan det vara på gång nu äntligen på Dumpen med lite kvinnligt fiskkött på kroken.
Citera
2022-07-25, 21:14
Avslutad
Citat:
Jag ser ingen information om att pedofilmamman skulle ha fått reda på att den berörde gäddan har fångats av Dumpen eller att han skulle ha informerat henne. Så då kan det vara på gång nu äntligen på Dumpen med lite kvinnligt fiskkött på kroken.

Det kan det mycket väl vara, vi får vänta och se helt enkelt, kan nog ta lite tid innan det blir av, men förhoppningsvis så kommer det komma med tiden.
Citera
2022-07-25, 21:15
Medlem
Citat:
Det kan det mycket väl vara, vi får vänta och se helt enkelt, kan nog ta lite tid innan det blir av, men förhoppningsvis så kommer det komma med tiden.
Vilken jävla smäll det kommer att bli. Laddar med Chipsen den kvällen.
Citera
2022-07-25, 21:17
Medlem
Citat:

Det var fan vad ni har svårt att fatta. Det handlar inte om dom känner till dumpen eller inte.
Ser du inte kopplingen mellan pedofilmamman och gädda 124?
Citera
2022-07-25, 21:19
Medlem
Citat:
Det var fan vad ni har svårt att fatta. Det handlar inte om dom känner till dumpen eller inte.
Du kan väl berätta för oss om den här kopplingen. Vi förstår inte eller så låter vi ivern över en kvinnopederast på Dumpen gryna våra ögon. Tell us baby!!!!
Citera
2022-07-25, 21:24
Avslutad
Citat:

Jag tror det är bättre att du förklarar vad det är DU inte förstår annars står vi bara här som 2 druvtrampare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in