2022-07-25, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Enligt din TRO så är det så.. Men i verkligheten så finns det ingen skillnad i ras för att vissa lever där det är stark sol medans andra bor där det är svagt solsken.. Vilket gör att mörk hy och ljus hy uppstår.. Mörk för strålnings skydd och ljus för maximering av upptagningen av solstrålar från svagt sken.

Jo det finns människoraser, t.o.m. människoarter. Om man applicerar samma metodik som antropologi gör på djur och växter med dna tester på människor.

Enda anledningen att detta inte görs är för att det är politiskt korrekt.
Citera
2022-07-25, 12:02
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absinten
Knappast förvånande, Orban är en riktig bakåtsträvare. Som tur är är det få länder som är lika efterblivna som Ungern, i vilka denna typ av retorik skulle fungera. Den typ av människor som ser upp till Orban är ett utdöende släkte.

Knappast förvånande att du som påstår dig vara likgiltig blir förbannad över sånt här, då ditt mål är att vita människor ska blandas bort.
Citera
2022-07-25, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rossakossa
Människan har massor av gener Ungern har legat mitt I folkvandringarna och tillhört osmanska riket.
Island är ett land med homogen genuppsättning. Ungern är tvärtemot Island.

Ungern tillhörde inte Ottomanska riket, dom blev ju hejdade i Ungern.
Citera
2022-07-25, 12:05
Medlem
KNARKAREN85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artemis4
Nej det har inte varit något genflöde mellan båda.

Européer härstammar ifrån europeiska jordbrukare. Araber ifrån natufier. En natufie och en europeiska jordbrukare har samma genetiska avstånd som en svensk och en palestinier.

Det finns inget natufiskt dna i européer. Jag kan ta ett annat exempel om marockaner inte passar.

Saudi Araber som har 0% negerblod som du så fint uttryckte det.

https://i.imgur.com/2ophTR5.jpeg

Dom är t.o.m ännu längre ifrån, eftersom att dom har natufiskt arabiskt dna. Européer har sardinskt eller europeiskt bonde dna.

Är du efterbliven, klart araber har lite negerblod i sig runt 1-15%, det varierar.
Varför tittar du inte på studien som jag postade, vad är ditt problem.
Citera
2022-07-25, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
På vilket sätt förändrar det fetade innebörden av det hen skrev?
Att det inte finns några begränsningar för hur många olika sätt människor skiljer sig åt och hur många olika sätt skillnaderna kan värderas på är motsatsen till ett begränsat antal så som två.

Bara är dessutom en helt vansinnig tolkning om man använder sunt förnuft och inte gör en medveten halmgubbe.
Citat:
Det som skulle diskuteras var om jag "lagt ord i mun" på hen eller inte vilket var din anklagelse. Vilket jag inte gjorde.
Nähe? För du lade till att det bara var de faktorerna som åsyftades. Bara.
Senast redigerad av Ok-perfekt 2022-07-25 kl. 12:28.
Citera
2022-07-25, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KNARKAREN85
Är du efterbliven, klart araber har lite negerblod i sig runt 1-15%, det varierar.
Varför tittar du inte på studien som jag postade, vad är ditt problem.

Jag har mer kunskap om detta än dig. Nej saudi araber har inte negerblod dom är fullt ut natufier.

Det finns däremot negerblod i irakier och palestinier osv i låg grad runt några enstaka procent.

Du verkar frustrerad.
Citera
2022-07-25, 12:10
Medlem
StigaSols avatar
Då borde ju Ungern vara nästa land att invadera för Putin. Han måste avnazifiera Orban självklart.
Citera
2022-07-25, 12:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bidet2
Det finns ju pedofili och djursex också, förstår inte din poäng.

Min poäng är att det spelar ingen roll vad random rasistsvenne på Flashback tycker om andra etniciteter, eftersom det kommer uppstå attraktion och folk kommer frivilligt blanda sig ändå.

Diskussionen handlar om samtyckande vuxna människor från olika etniciteter som väljer att skaffa barn ihop. Dina liknelser har inget som helst med det att göra.
Citera
2022-07-25, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrstardust
Alla länder som inte vill ta emot muslimska araber och andra människor (män) från dysfunktionella kulturer skapar ramaskri hos eliten inom EU.

Deras mål är att utplåna all form av tillhörighet, kultur och historia.
Det ska ersättas med rotlöshet, splittring och dekadens.

Heja Ungern, hoppas de står på sig.

Svensken är sin egen fiende.
Dysfunktionella kulturer? Svensken lever i misär idag endast pågrund av sig själv. Det är din kultur som vanärar svensken din okunniga oäkting. Rannsaka dig själv och ditt gäng istället. Det är inte snyggt att peka finger när man själv är vanärad.

Kanske var bättre i Sverige för 100 år sen.

Det är ingen invandrare som lärt er dessa dåliga drag det kommer från er själva. Idag ser det ut på följande vis:

Svenska Hanrejar
Svenska dumpen pedofiler
Hbtq svenskar
Svenskar som ser sin syster och mamma bli knullad av andra i sitt eget hem?
Svenskar som Lämnar sina föräldrar på ålderdomshem eller lämnar dom ensam i sin lägenhet och hittas död efter 4år av polisen?
Svenskar med sosialfobi som måste prata med fake läkare för att få diagnosen och skryta till sin kompis?
Svenska oäktingar som hatar hela världen och sig själv och sina föräldrar?
Svenskar som inte kan tvätta rumpa med vatten efter toalettbesök?
Svensken som måste säga till sin kompis att vänta på rummet när han ska äta mat?
Svensken som måste tatuera sig som en gris för att visa att han är tuff?

Man behöver inte läsa en psykolog bok för att förstå att svenkens själv agg uppstår om man lever i denna misären ingen invandrare har lärt er detta! Svenskar är sin egen fiende.
Citera
2022-07-25, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Min poäng är att det spelar ingen roll vad random rasistsvenne på Flashback tycker om andra etniciteter, eftersom det kommer uppstå attraktion och folk kommer frivilligt blanda sig ändå.

Diskussionen handlar om samtyckande vuxna människor från olika etniciteter som väljer att skaffa barn ihop. Dina liknelser har inget som helst med det att göra.

Stämmer ju inte, raslagar har ju testats i sydstaterna mot blandning och var ju väldigt effektiva på sin tid.
Citera
2022-07-25, 12:12
Medlem
KNARKAREN85s avatar
Citat:
Fast alla är inte fula som orcher. De flesta människor har goda fysiska egenskaper och har inga problem att attrahera en partner. Det finns undantag såklart och människor som förstör sig själva på olika vis, exempelvis genom ett alltför stort intag av kalorier och brist på motion. Men det är deras handlingar som orsakar det.

Sen kan man ju alltid diskutera vad som faktiskt är någons utseende i dagens samhälle när vissa spenderar timmar och en smärre förmögenhet på smink, retuscheringar och dylikt. Det är inte så svårt att vara "snygg" om man har tillräckligt med pengar för att bli det så att säga.

Jag menar att Skönhet är vanligare hos européer.
Och svarta kvinnor samt asiatiska män har svårt att hitta partner i väst, titta på dating statistik.

Utseendet spelar roll, jag som är svag för nordiska kvinnor , tycker du det är konstigt att jag värderar dem mera än någon Whoppi Goldberg negress?
Citera
2022-07-25, 12:13
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bidet2
Ser du inte skillnad på en från Uganda och en svensk om man ger han vit hud?

Ljushyade är en blandning mellan afrikan och asiat. Svensson är resultatet av "rasblandning". Men vissa svenssons är för tröga och förslavade mentalt för att inte starta tävling och låtsas vara bättre än förfäderna.
Slavar fick slåss för att slavdrivarna ville se vilken slav som var bäst. Svensson som tävlar om att vara bättre än sina förfäder med mörkare hy har fortfarande slavmentaliteten kvar därför är det viktigt för hen att låtsas vara bättre än folk som har mer solskydd i hyn.
Slavar beter sig så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in