2022-07-25, 08:59
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bidet2
Han pratar ju här om blandning med utomeuropeer, inte blandning mellan österikare och ungrare. Vi har ju nästintill ingen blandning med dagens utomeuropeiska folkslag, det är ju det Orban syftar på att vi ska undvika.
Vad som räknas som Europa beror på vem du frågar. Nuvarande gränser är delvis dragna för över 100 år sedan och dåtidens kulturella skillnader ansågs vägledande i det arbetet. Andra delar av gränsen är rent geografiska och syftar till att hålla vissa ute från Europa snarare än att inkludera. Europas folk har en lång historia av krig och vissa motsättningar lever fortfarande kvar.

Även inom Europa det stora skillnader i kultur, därför har vi svårt att enas kring en gemensam identitet.

Ingen blandning med utomeuropeiska folkslag i Europa? Hallå! Europa har haft kolonier och mycket omfattande handel världen över. Det är klart att det skett blandning oavsett om det har varit tillåtet eller ej.
Citera
2022-07-25, 09:01
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtydave82
I en dysfunktionell familj absolut. Rasmixad eller ej, spelar ingen roll.

Har ingen betydelse. Identitetskrisen kommer som ett brev på posten ändå.
Citera
2022-07-25, 09:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Har ingen betydelse. Identitetskrisen kommer som ett brev på posten ändå.

Haha det händer säkert hos många i puberteten, men säkerligen är det lättare att bli förvirrad om raserna skiljer sig extremt rent kulturellt och visuellt.
Citera
2022-07-25, 09:06
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KNARKAREN85
Vilket skitsnack!
Jag värderar snygga människor mer än fula människor.
Jag värderar smarta folk mer än dumma.

Okej, kul för dig?

Citat:
PK muppar som dig måste fatta att vi inte är lika värda på något sätt, vi värderas efter våran genetik och IQ punkt slut.

Bara IQ och genetik säger du?
Vi värderas inte alls efter våra handlingar då menar du? En smart våldtäktsman med bra genetik är alltså mer värd än låt oss säga någon mindre smart person men som inte våldtagit någon?

Citat:
Dock ska alla människor behandlas lika inför lagen.

Det är inte alltid lagarna är rättvisa eller tar hänsyn till folks människovärde. Exempelvis om man det endast är lagligt med heterosexuella relationer. Alla är ju lika i det avseendet att alla har rätt till en heterosexuell relation, men det innebär samtidigt att homosexuella förtrycks.
Citera
2022-07-25, 09:08
Medlem
DroidBishops avatar
Det finns ingen anledning att bry sig om vad EU byråkrater och diverse äckel kommunister tycker. Att säga vad man tycker och som det är, kommer man längst med. Jag kan inte tänka mig att vanligt folk tycker globalisternas planer är speciellt trevliga. Det är dags för högerpopulister att svepa igenom på riktigt och en gång för alla slänga globalismens multikulti på historiens skräphög.
Citera
2022-07-25, 09:09
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av covfefe...
Var fick du Nigeria ifrån? Det känns som en av de mest explosiva etniska krutdurkarna i världen där åtminstone 20-30 personer dör varje vecka i konflikter mellan etniska grupper och religioner.
ja, dåligt exempel. tänkte mer på att indier och nigerianer inte mixar direkt.
Citera
2022-07-25, 09:12
Medlem
Merwinnas avatar
...och han har ju alldeles rätt. Det är bra att någon europeisk nation vågar hålla på sin renrasighet! Här blir vi ju alldeles förstörda av uppblandningen med lägre raser. Det blir inget kvar av oss - av alla de egenskaper, som en gång förlänade oss överhöghet på jorden!
Citera
2022-07-25, 09:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Hur bar sig ungrarna åt för att bevara sin påstådda renrasighet under åren då Österrike-Ungern existerade? Hårda interna gränskontroller inom imperiet i en tid innan pass ens uppfunnits blir svårt att implementera.

Inget folk i Europa är renrasigt. Vi har ju till och med neandertalar-DNA. Ungern är i östra Centraleuropa och är hur rasblandat som helst.

Politiserad rasism, återigen i Europa. Detta kommer inte att sluta väl. Mini-Putin fortsätter med blunder efter blunder.

Nej, det är fortfarande stor skillnad på vita och MENA/ afrikaner. Inte minst i genomsnittlig IQ och impulskontroll. Vi har tex levt avskilt från afrikaner i 50-70 000 år och utvecklas helt separat. Bara titta hur länderna har utvecklats.

Massinvandring från tredje världen till Europa som helhet är totalt misslyckad. Den är inte bra för något land.
Citera
2022-07-25, 09:14
Medlem
Hadrians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Varför stör sig EU på att någon tar avstånd från rasblandning?
Därför att EU styrs utav den evige juden, vars uttalade mål är att rasblanda bort den ädla germaniska rasen.
Citera
2022-07-25, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Bara IQ och genetik säger du?
Sade han bara? Eller lägger du ord i mun på han? Isf varför?
Citera
2022-07-25, 09:17
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrivatPiratPrimat
Det är lättare att se alla som värdelösa idioter och berömma/hylla/sättaöverandra de som gör nåt vettigt och värdefullt.
Behöver man inte bli besviken på folk hela tiden.

Jag har aldrig påstått att man inte ska belöna dem som bidrar med något värdefullt till samhället.

Citat:
Fattar inte varför du försöker lura oss och dig själv att du tycker så. Du verkar ha köpt hela det Tavistock-paketet och jag garanterar att du inte ser nazister (som inte gjort nån illa) som lika mycket värda.

Problemet verkar vara att ni dikterar ihop vad jag tycker och argumenterar mot denna halmgubbe istället. Troligtvis för att det är lättare. Läs alla mina poster i tråden så kanske det blir klarare.

När det kommer till nazister i Sverige idag så finns det gott om avhoppare så det är väl bra att det finns folk som bryr sig som jobbar med rehabilitering av dem istället för att bara utrota allihop, eller hur?

Men nazism är en våldsam ideologi som genom våld vill upprätta en "ren" stat och vi bör motsätta oss det.

Citat:
Du måste ju lämna utrymme för extraordinära människor. Hjältar t,ex är speciella och värda mer än andra.
Sen tycker nån annan nåt annat osv.

Jag har inte påstått motsatsen, människovärde handlar inte om det vilket jag har försökt förklara gång på gång. På samma sätt som jag tycker att exempelvis någon som förgripit sig på ett barn förtjänar en kula i huvudet tycker jag att någon som utfört hjältedåd förtjänar en rejäl klapp på axeln. Varför är det så svårt för er att förstå skillnaden?
Citera
2022-07-25, 09:19
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ok-perfekt
Sade han bara? Eller lägger du ord i mun på han? Isf varför?

Hen skrev;

Citat:
vi värderas efter våran genetik och IQ punkt slut.

Punkt slut. Om hen menade att det fanns mer att tillägga varför skrev hen punkt slut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in