2022-07-20, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Mannen kedjorna är från kejar.se fakekedjor som går för 1000kr
Hahahaha han har ej fake bram jag vet till 100 procent
Citera
2022-07-21, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Mannen kedjorna är från kejar.se fakekedjor som går för 1000kr
Nej Einar köpte dem till han
Citera
2022-07-21, 05:07
Medlem
villass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Du vet ingenting det är därför du säger så. Om du kände shunon du hade vetat sanningen. Du tro man får dem kedjorna han har om man e nacas elr. O han har Flera mordförsök på sig
Att ha flera mordförsök på sig är ingen merit, är han så pass inavlad så han inte ens lyckas slutföra mordförsöken? Din tuffe vän/du är inte så tuff som du önskar, tyvärr.
Citera
2022-07-21, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av villas
Att ha flera mordförsök på sig är ingen merit, är han så pass inavlad så han inte ens lyckas slutföra mordförsöken? Din tuffe vän/du är inte så tuff som du önskar, tyvärr.
Hahahaha han hade lyckats döda dig iaf utan problem. Jag knulla hans pappa skiteri han säger bara sanningen. Han har säkert lyckats döda ngn men då pratar man inte lika mycket om det
Citera
2022-07-21, 09:46
Medlem
Citat:
Och han e inte tuff de har jag aldrig påstått, säger bara vad han har gjort och han är ingen tönt om han kan gå runt med dem kedjorna. Jag vet att han haft dyra kedjor sen han va 13-14år
Citera
2022-07-21, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Och han e inte tuff de har jag aldrig påstått, säger bara vad han har gjort och han är ingen tönt om han kan gå runt med dem kedjorna. Jag vet att han haft dyra kedjor sen han va 13-14år

Va har det med denna tråd att göra? Kom med ngt vettigt istället.
Citera
2022-07-22, 15:46
Bannlyst
Adel Och Dumle Har Goat Tidigare Innan Nisse https://www.instagram.com/tv/CgIN6NFlojeEQb3u0Ots6CayFdi5VaHVH0buEk0/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Citera
2022-07-22, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av myriaden
Adel Och Dumle Har Goat Tidigare Innan Nisse https://www.instagram.com/tv/CgIN6NFlojeEQb3u0Ots6CayFdi5VaHVH0buEk0/?igshid=MDJmNzVkMjY=

Sidan finns inte längre - någon som tog skärmklipp eller kan berätta? Vems Ig?
Citera
2022-07-22, 16:00
Medlem
Denna tråden är bara kaos just nu. Någon som skulle kunna ge en liten recap på dom mest trovärdiga teorier kring mordet?

Vad jag har fått med mig at kan ha hänt:
-vem beställde mordet? (Vårby, dalen, båda tilsammans?)
-vem utförde mordet? (Moh*mm*d R*shidi, Ild*r «Scar» G*liyev, några andra troliga namn?)
-vem goade? (Dumle, Adel, båda två tilsammans?)
-vad är årsaken til mordet? (At vårby aldri fick sina 3 mil äfter kidnappningen? mordet på Dara? hån mot Dara i texterna? hån mot Haval i texterna? hån mot vårby i texterna? at dom som dödade Dara tyckte nils skulle betala för mordet? At Nils beställde mordet på Dara men aldri betalade? Knivhuggningen på Nosh&Chow?) Jag skulle tro flera ut av dessa teorier skulle stemma och tilsammans skapa en rejäll annledning til mordet
Citera+
Citera
2022-07-22, 16:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Sidan finns inte längre - någon som tog skärmklipp eller kan berätta? Vems Ig?

https://youtu.be/TGLk9CJnSUw
Citera
2022-07-22, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av myriaden
https://youtu.be/TGLk9CJnSUw

Tack myriaden!
Har du kännedom/hört rykten ifall de (Adel & Dumle) goade BO som mördades i videon? Det verkar lite skumt men tror inte det sas rakt ut att de goat.. Eller man kanske kan dra den slutsatsen tydligt? De verkade luriga men okart eller jag kanske lyssnade dåligt...
Citera
2022-07-25, 04:48
Medlem
Citat:
Av all allt att döma så är ”Yosef Keey” endast ett incestoffer, vilket syns ganska tydligt på hans ansikte. Finns absolut inga konkreta bevis för att han skulle vara en storspelare som klipper Einars opps från höger till vänster som en del i denna tråd påstår?
En fiktiv person som har målats upp som någon topptorped på Flashback, av gissningsvis hans egna konton eller hans vänners? 🤔😂

Folk som säger att han tex klippte Snickers i Skarpnäck pratar bara massa bajs han la upp en story bara en stund efter när Snickers hade dött i Skarpnäck då han satt på sin balkong i Bagis och rökte en joint med en låt av Nisse samt nån text i stil med att det var en bra och solig dag. Att han sen sitter och tauntar folk och tar på sig nån form av stolthet för skjutningen vet jag inte riktigt vad jag ska säga om men Scar å andra sidan är äkta folk som vet vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in