2022-07-25, 00:44
Medlem
Galdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bidet2
Genetiskt sett är Ungrarna bärare av överväldigande europeiska anlag, du kan ju kolla tester.

De är i grunden blandade med icke européer och det är det som är min poäng , historian och vad som lett till dagens Ungern och magyarer har varit blandade med asiater .
Citera
2022-07-25, 00:47
Medlem
LustigaKurres avatar
Orban är på väldidit hal is nu, m,a
Citera
2022-07-25, 00:49
Medlem
Fimbulramns avatar
Det här kommer spricka stort!

Orban använder säkert "ras" för att provocera så många som möjligt. Alternativt tror han verkligen på raser och är lika stollig som hans kritiker påstår.

Vad säkert är emot är blanding av kulturer. Där har han rätt. Släpper man in för många kulturer enligt nya tidens ordning där alla ska ha speciella förmåner försvinner nationen. Ett mål för alla marxister. Vad som inte tas upp är det bara är i de rika länderna som de etablerade kulturerna ska eroderas bort.

När folk får fundera på detta ett tag tror jag de kommer fram till att det bara är kulturer utanför USA och EU som behöver specialbehandling. Det är bara människor utan för EU som specialbehandling. Få människor kämpar för att flytta till länder utanför EU. Varför?

Tom "allas lika värde"-tomtar kommer fundera på varför de människor behöver FN och politikers stöd i alla lägen. När de här förhållanden går upp för dumvänstern kommer tonen ändras snabbt. Främst för att det alltid är dumvänstern som får betala till slut.
Citera
2022-07-25, 00:53
Medlem
Citat:
Kanske man vill att befolkningen ska fortsätta ha ett västligt utseende? Europeiska kvinnor är ju snyggast rent objektivt.
Ok, nu vet jag inte vad ett västliga utseende är då min fru inte ser ut som en ungrare precis. Men om ungarna duschar och skaffar ett jobb borde de väl kunna få till det med ungerska tjejer. Eller vill de sitta och fisa och ändå få till det?
Citera
2022-07-25, 00:56
Medlem
Norge är arga över att norrmännen storhandlar över landsgränsen till Sverige. Urban är nationalistisk. Sverige tvingar alla pensionärer att flytta tillbaka till Sverige genom att ta bort garantipensionen för utlandssvenskar.
EU kommer att kollapsa. Ingen snack om saken. Många ekonomer har påpekat det men nu är det så uppenbart
Citera
2022-07-25, 00:57
Medlem
Alla föds lika sedan bedöms man utifrån sina handlingar
Citera
2022-07-25, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galdar
De är i grunden blandade med icke européer och det är det som är min poäng , historian och vad som lett till dagens Ungern och magyarer har varit blandade med asiater .

Ytterst minimalt. https://www.nature.com/articles/s41598-019-44272-6
Ganska mycket en myt det där om "mongol ungrare"
Citera
2022-07-25, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balderis
Ungern var allierade med Nazityskland under ww2. Ungern blev alltså pedo Hitlers tredje rike. Är väl därför smånassarna åker dit och tajar bulle tillsammans
Fattar inte detta då ja inte ser någon stor skillnad på ungrare, turkar serber, syrier, greker, judar.spanjorer, italienare. Lite kortväxta och brunhåriga hela bunten.
Tror inte jag skulle kunna se skillnad om de hade samma kläder. Det har väl typ rasblandats i tusentals år runt Medelhavet. Hade Orban varit president i Egypten hade jag inte reagerat. Ser dom inte det själva?
Citera
2022-07-25, 01:06
Medlem
Galdars avatar
Citat:
Ytterst minimalt. https://www.nature.com/articles/s41598-019-44272-6
Ganska mycket en myt det där om "mongol ungrare"

Magyarerna kom ifrån Ryssland hållet , relativt nära Asien , varför skulle de inte kunna vara mongoler eller asiater ? När de dessutom var häst folk , låter det troligt att ett häst folk suttit och kampat längs uralbergen i generationer och sedan kommit på den briljanta idén " nu åker vi till Europa !"
Citera
2022-07-25, 01:08
Medlem
Mikaelias avatar
Vad det handlar om från EU är att alla människor är av lika värde. Oavsett din läggning eller hudfärg.
Att en statsminister i ett EU-land uttalar sig på det viset är givetvis anmärkningsvärt då vi inte längre lever på 1800-talet.
Citera
2022-07-25, 01:10
Medlem
Callebiltes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
/../ gemensam ras/kultur för att man tror det är vägen till fred inte mellan folk utan genom folk. /../
Är nog dags att ompröva detta efter Ryssland-Ukraina då de stod varandra väldigt nära innan... Men med lite mediahets tar lågiq massan upp vapen och börjar skjuta på sina släktingar..
Citera
2022-07-25, 01:12
Medlem
StigaSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Hehehe. Nu jävlar har Orban slagit i ordentligt i EU-getingboet.

Orban hoppas nu på regeringsskifte i Italien där nationalistiska Fratelli di Italia kan komma till makten. De har en betydligt mer nykter inställning till Ryssland än vad nuvarande regeringen haft. Samt att Ungerns utrikesminister nyligen varit på besök i Moskva. Orban hoppas också på att Trump snart kommer tillbaka.

Dagens skämt! Ungern mopsar sig inte med Ryssland som har den största muslimska befolkningen i Europa! Putin har ju varit tvungen eftersom han varit inne i Tjejenien och dylika länder, och blidkat deras folk efter krigen, det bor sjukt mycket muslimer i Ryssland, så är Orban emot rasblandning, då ska han fan ta mig INTE stå på samma sida som det nya kalifatet Ryssland.
Den etniske ryssen skaffar knappt barn längre, medan den muslimska befolkningen skaffar dussin med ungar, så där har ni Rysslands framtid. Håll dom förfan utanför, nu och för evigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in