Citat:
Ursprungligen postat av
Kokadu
Antar blod forsøkt vasket bort på nederste trinn satte de på den tanken. Det ble, om jeg ikke husker feil, noe skrevet/sagt om «for raske» bevegelser til at de skulle kunne tilhøre en 68-åring ned ei trapp?
Er det ikke også slik at slike helseapper viser hvorvidt du har gått etasjer/trapper. Har hun ikke gått opp med mobilen, har hun neppe kunnet falle ned med den? Heller ikke GP har kunnet hatt den i besittelse og gått opp for deretter å dytte henne ned om ikke dette kan leses av helseappen om det er mulig. Man skulle anta at politiet har kontroll på alt av bevegelser på denne og kan sette bevegelsene i en viss sammenheng med det som skjedde på åstedet hvor telefonen hennes var involvert i aktivitet.
Hun var jo oppe og satt i en eller annen stol når TH gikk. Skulle tro mobilen hennes da var i nærheten av henne i og med samtalen med denne damen på Futurum og andre telefonaktiviter de mener hun har utført.
Jeg vet ikke om de har konkludert. Selv ser jeg for meg at raskere bevegelser enn en 68-åring like gjerne kan indikere en person raskere til bens pga alder i besittelse av hennes telefon. En som kanskje hadde det travelt med å få satt henne ut av spill for eksempel. At hun kan ha blitt dyttet inn i trappen og derfor er blodet hennes avsatt på nettopp nederste trinn og trappeveggen der. Vet ikke om det er funnet blod etter henne andre steder i trappeløpet. Alternativt at hun selv besitter telefonen når hun blir angrepet, blir dyttet og tar noen uvanlig raske skritt for en 68-åring for å gjenvinne balansen før hun stuper inn i trappa.
Kanskje politiet fant mer ut av ting som dette ved sitt siste besøk i SV.
Jeg vet at helseappen registrerer bevegelser gjort også før dagen, 31 10 18, AEH forsvant. Disse dataene kan sammenlignes, og avsløre at AEHs tidligere bevegelser (måten), ikke samsvarer (ulikt bevegelsemønster) med tidligere bevegelser.
Jeg vet ikke om helseappen er så nøyaktig at den kan avsløre høydeforskjeller, som når noen går opp en trapp, tilsvarende den aktuelle trappen I S4, men
hastigheten på bevegelsen, kan kanskje avsløre at det må være en bevegelse som involverer et høydefall. Typ fritt fall, eller til og med at fallet indikerer at en kraft har påvirket fallet (f.eks. at AEH har blitt dyttet/sparket ned trappen).