Citat:
Ursprungligen postat av
Skaanseth
Jeg har ikke bitt meg fast i noen hypotese, jeg bare lufter forskjellige senarier.
Jeg har skrevet det tidligere, at kanskje ble hun skutt på badet, først kvalt slik at hun var tilnærmet død, og så et skudd. Hvis våpenet var av type Caliber 22, slik som på Orderud med de kontaktskuddene, så blir det minimalt med støy, og minimalt med blodsøl. Vi vet ikke hvilken ammo som TH nekter seg kjennskap til, og vi vet ikke om politiet har funnet noe våpen som TH siden har fjernet derfra.
Hovedpoenget mitt er at ammunisjonen, som ble funnet på åstedet, må sees i sammenheng med alle hypoteser, nettopp fordi tilhørende våpen mangler på åstedet.
"Ammunisjonen og manglende våpen", er mistenkelig, over alle mistenkeligheter. "Bæng"!
Du skrev i forrige innlegg;
Kanskje er det slik at han ville ta livet av henne med kaldvann ja. Kanskje var hun dopet ned først.
Det ble basketak. Hun falt ned trappen i forsøket på å unnslippe, men ble innhentet og tatt livet av på det badet. Kvalt, og uten mye krefter til å motsette seg dette.
Det er mange indikasjoner på at GM ønsker å
frame TH, men
hatet har antageligvis tatt kontroll over GM, og derfor fremstår åstedet staget.
Åstedet:
- Dersom vi skal tro på opplysningene vi har fått, så har politiet funnet
ammunisjon på åstedet.
- Og når tilhørende
våpen mangler, indikerer det at AEH ble
skutt.
For meg fremstår åstedet da, som at et
affektdrap har skjedd.
Men kanskje det bare er hva GM ønsker at vi skal tro..
- Politiet opplyser at de mener at det som har skjedd er
planlagt.
- Dessuten, mener politiet at det er grunn til å tro at AEH har blitt
kvalt.
Det kan virke som at AEH døde flere ganger i S4; fall i trapp, kvalt, dopet, nedkjølt, skutt.
Åstedet fremstår konstruert. Smør på flesk.