2022-07-23, 22:32
Medlem
90% tror att Ryssland ska vinna. Men vi gläder oss varje dag som går att de inte gjort det ännu. Inkompetensen hos ryssarna är talande för alla med ögon att se med.
Citera
2022-07-23, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leach
Det var ett liknande regn tidigare i kriget, tror det var i Mariupol.
Fosforbomb.
https://www.youtube.com/watch?v=Biz8aTYDI9o

Citat:
Ursprungligen postat av EnIde
Ryssar gör vad Ryssarna gör när dom inte kan vinna. Ser verkligen ut som Fosfor bomber iaf.
Vad jag vet har inte Ukraina dom ens.

Den stora skillnaden mellan brinnande termit/magnesium och vit fosfor är att vit fosfor brinner med en synlig vit rök.

Nej det här är ej vit fosfor.
Citera
2022-07-23, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Ryssland förnekar att de har bombat Odessa, enligt Turkiets försvarsminister:

Kallas hörsägen om nån säger att nån annan sagt nåt. Jag tror Ryssland har sprängt Ukrainska skepp/båtar i Odessa. Du får gärna tror nåt annat.
Citera
2022-07-23, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yeebroi
Den stora skillnaden mellan brinnande termit/magnesium och vit fosfor är att vit fosfor brinner med en synlig vit rök.

Nej det här är ej vit fosfor.
Då har du säkert rätt i det, jag är ingen expert och skulle inte hävda att jag är det. Såg bara ut som fosfor bomberna som användes emot Mauripoul. Vad är källan ifrån brinnande Termit/Magnesium?
Citera
2022-07-23, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyUW
Kallas hörsägen om nån säger att nån annan sagt nåt. Jag tror Ryssland har sprängt Ukrainska skepp/båtar i Odessa. Du får gärna tror nåt annat.
Hörsägen? Så du säger alltså att din pappa putlers lakejer far med ossaning?
Skulle dina ägare ljuga för Turkiska staten?
Citera
2022-07-23, 22:36
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donald12
Ryzztrollen bara reggar nya konton när de blir bannade..Reg: 2022-07-18.

ryZZland måste ha sjukt många anställda troll för att förpesta alla forum i västvärlden. Men antagligen bättre de sitter vid ett skrivbord än att de är i Ukraina o våldtar o mördar.
Det lär inte vara gratis utan det lär vara en substantiell del av deras BNP som går till cyberkrigföring mutor och påverkansoperationer över hela världen.
Citera
2022-07-23, 22:36
Medlem
Erik.Blodyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opaque
Vinna, som VINNA på riktigt ? D.v.s. ryssarna ockuperar Kiev och tillsätter en marionettregering (Som meningen var) eller "Vinna" genom att de behåller sina angreppslinjer bakom utedassen i Donbassregionen ?

Jag tror att ryssarnas mål är att döda så många ukrainska soldater att det blir omöjligt för regimen i Kiev att sitta kvar samtidigt som ryssarna lägger beslag på den östra delen och hela svarta havs-kusten.. Just nu vilar ryssen sina styrkor för att snart fortsätta sin offensiv. Jag har tidigare spått att den ukrainska armén troligtvis kommer drabbas av kollaps senast okt-nov. Lagt kort ligger.
Citera
2022-07-23, 22:38
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backan52
Putins ego kräver att han får visa sin makt, alltid, oavbrutet. Allt människan gör grundar sig i att han visar sin makt. Sjukt stora maktbord, inte matbord, livvakter som är allt annat än diskreta. Och att karln inte kan stå stilla när han är i bild, ingen törs väl säga till honom för då visar han sin makt mot dom.

Det verkar vara en markering att avtalet gäller spannmålslager/leveranser av dito och inget annat. Det finns i vart fall inga kraftfulla dementier i rysk media.
Citera
2022-07-23, 22:38
Medlem
Opaques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CanisMinor
Har du några bevis på att Zelensky är narkoman?

Här har du bevis direkt ur Storgaltens mun. Detta är vad alla idioter har pushat sedan i slutet av Februari på FB. När det regnar i Moskva så slår man upp sina paraplyer i Belgrad och i alla andra områden som stöttar den här clownen

https://www.youtube.com/watch?v=J55cSx8Rz_g
Citera
2022-07-23, 22:39
Medlem
Sqrbankens avatar
Man tycker det skulle ha börjat rullats ut bilder på saker som står i högan fyr vid detta laget om det hade varit desto mer brandfarligt ting man låtit regna ner. Märkligt.
Citera
2022-07-23, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erik.Blodyx
Jag har sen dag Ett bestämt hävdat att detta krig kommer ryssarna vinna. Den slutsatsen står kvar. Däremot är det intressant att följa ert haveri över tid. Så mycket fel ni haft om allting och ert monomana återupprepande av rena lögner och felaktigheter står som ett bevis för riktigheten i artikelns teser. Ni är hjärntvättade och förda bakom ljuset.

Förmodligen kommer inte Sveriges psykvård klara av ta hand om er när era illusioner till slut brister. Det ska bli kul att göra en tråd där vi sammanfattar era mest groteska vanföreställningar. Där är vi inte än, men det kommer.

En efter en avslöjas lögnerna som CIA via västmedia pumpat ut till de nyttiga idioterna.

Du ska veta en sak dock. Det har visat sig att det väldigt svårt för folk att erkänna att de blivit bedragna.
De flesta föredrar att förneka verkligheten än att erkänna att de blivit lurade.
Citera
2022-07-23, 22:40
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CanisMinor
Har du några bevis på att Zelensky är narkoman?
Citat:
Ursprungligen postat av Erik.Blodyx
Finns ju några legendariska klipp på nätet där Zelensky är så koksad att han knappt vet var han är. Kanske har han dragit näsa med Hunter Biden?

SLAVA KOKAINI!!

Alla klipp som visat när Zelensky "knarkar" mm har varit falska. Förfalskade videos osv.

Lite exempel:
(FB) Alternativa nyheter kring Ryssland-Ukraina kriget (samlingstråd)
(FB) Alternativa nyheter kring Ryssland-Ukraina kriget (samlingstråd)

Fejkvideona är skapade av ryska troll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in