Citat:
Ursprungligen postat av
Legokatt
Milli har jo lovet å "rekke hendene" i været hvis ikke saken er løst til nyttår. I 2023 når saken fortsatt ikke er løst blir det spennende om krimpodden går nøye gjennom detaljene rundt hytteturen og tidslinjen, samt formidler at AEH i teorien kan være kidnappet og fanget den dag i dag fordi hoved-motivet til GM antagelig vis ikke var ikke løsepenger, men å få kontroll på AEH's "kropp og sinn" slik motivet til kidnappere ofte er.
Kanskje de i tillegg kan gå gjennom svakhetene til de ulike TH skyldig hypotesene som florer på ymse nettforum og fortelle lytterne hvorfor de antagelig vis ikke stemmer overens med brikkene i saken.
Toms Angels 👼🏇🥱
MB from Hell 👹
TH og RU🧑🎄👶
Hells Kitchen 🤮
En voicebot 🤭
The Godfather 👏
En konspirasjonsteori 🤪
TH hoppet ut av vindu ♿
TH bestilte leiemordere ☎️
Pleier å blir stille som mus når spørsmålet om hvilken TH skyldig hypotese som er mest sannsynlig blir stilt så forventer ikke gode svar på flashback snart 4 år etterpå. 🎃
Tipper at saken ikke kommer til å bli løst i 2022 basert på brikkene vi har fått i media.
Det er mitt tips. God helg!
Synes du oppsummerer synspunktene fint her.
Citat:
Ursprungligen postat av
Alsagio
Snakk om å dra det ut på viddene for å sannsynliggjøre en kidnapping. Det virker som desperasjon fra deg og enkelte andre.
Stor forskjell på butikker som skalkeskjul for narkohandel og pensjonister som frakter kontantkort. Men noen gjør alt for å sende blodhundene i annen retning enn TH. Det blir så absurd at det øker min tro på TH som hovedmann i saken.
Skal man kidnappe noen, velg barn eller barnebarn. Her har det jo også vist seg at at at TH viser null interesse for å få tilbake sin gamle kone (du trenger ikke nevne hans patetiske «dusør»)
Ja, ok.
Du har sikkert hørt Legokatts oppdaterte GG-hypotesen - at AEH har blitt manipulert og lurt av GM. En kidnapping, ikke den tradisjonelle utgaven, men lokket inn i en psykopats edderkoppnett. Jeg har stor tro på den hypotesen. At GM ønsker
kontroll på offerets kropp og sinn. At motivet ikke nødvendigvis er penger.
Hva synes du om Hells Kitchen forresten?
Og hvilken TH-skyldig-hypotese synes du er mest sannsynlig?