2022-07-06, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nissepisse850
Är det inte svårt att vara inlåst på udden och samtidigt vara skytten? Eller hur tänker du? Om det är A.L du menar?

Om A.L. heter A*dreas och vårdades på specialavdelning 71 så har han enligt en annan patient hotat att klippa mig. Vet ej sanningshalten i detta men medpatienten var på 71:an för flera år sedan då detta sades av A.
Citera
2022-07-06, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av michael1844
Om A.L. heter A*dreas och vårdades på specialavdelning 71 så har han enligt en annan patient hotat att klippa mig. Vet ej sanningshalten i detta men medpatienten var på 71:an för flera år sedan då detta sades av A.

Det här får jag inte riktigt ihop med att vara skytten!?
Att A.L var udden! Absolut!
Men att sticka därifrån klä ut sig till lång och mörkhyad man knäppa Filip och dra tillbaka till udden igen utan att bli upptäckt är väl lite långsökt. Eller!?
Citera
2022-07-06, 18:20
Medlem
Nån som vet om A*nan har nån/några yngre bröder?
Citera
2022-07-06, 18:22
Medlem
Citat:
Det här får jag inte riktigt ihop med att vara skytten!?
Att A.L var udden! Absolut!
Men att sticka därifrån klä ut sig till lång och mörkhyad man knäppa Filip och dra tillbaka till udden igen utan att bli upptäckt är väl lite långsökt. Eller!?

Ja jag måste ha förväxlat två olika personer, ber om ursäkt. Men på tal om "exet" så hörde jag av en personal att han blev utskriven till öppen LRV och sen helt fri. Stämmer det måntro? Allt började väl med bilden på Fejjan.
Citera
2022-07-06, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av michael1844
Ja jag måste ha förväxlat två olika personer, ber om ursäkt. Men på tal om "exet" så hörde jag av en personal att han blev utskriven till öppen LRV och sen helt fri. Stämmer det måntro? Allt började väl med bilden på Fejjan.

Det vet jag inte.
Blev utsläppt och stack till typ Filippinerna gjorde han iaf.
Senast redigerad av Nissepisse850 2022-07-06 kl. 18:27.
Citera
2022-07-07, 06:14
Medlem
Citat:
Det vet jag inte.
Blev utsläppt och stack till typ Filippinerna gjorde han iaf.

Tack för info, personalen jag talade med vet namnet på killen men sekretess satte stop för att dela med sig givetvis.
Citera
2022-07-07, 10:58
Medlem
Citat:

Vet att det var fler med efternamnet Amedi som tränade boxning, men osäker huruvida det var syskon till Adnan.
Citera
2022-07-08, 07:39
Medlem
Citat:

Var det inte någon i den släkten dom hittade inrullade i en matta i ett brinnande källarförråd för bra många år sedan?
Citera
2022-07-08, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av personpp
Var det inte någon i den släkten dom hittade inrullade i en matta i ett brinnande källarförråd för bra många år sedan?

Ingen koppling. (FB) Mor och son dömdes för dråp, 46-årig man dödades i Katrineholm, 1998
Citera
2022-07-21, 22:18
Medlem
Om idioten Andrea* Lind*an läser detta så vill jag bara att du skall veta att det är gött att du är i Filippinerna så vi här hemma kan uppvakta ditt ex.
Inga bilder på Facebook, däremot klubb6.
Ha det gott idiotjävel.
Citera
2022-07-21, 23:27
Bannlyst
Citat:

Han har många kusiner
Som.nullar varandra
Muslim fu ck ers
Citera
2022-07-22, 09:50
Medlem
Hur är det med Adnan - kan han verkligen ha pressat till sig 13 mkr utan att exet slagit honom sönder o samman.

Hur gott ställt har den utpressade familjen? Hur mycket har dom kvar

Nu är Adnan inte bara skyldig dom 13 mkr utan även Hells Angels o kanske Bandidos -
Adnam inkasserade ju pengarna som ombud för HA o då är det deras pengar när han förskingrat dom.

Vad har Adnan gjort för dessa pengar - har han företag i hemlandet - är han rik här - eller har han
bjudit flott för att få doppa gott - dvs förslösat pengarna för att kunna vara kaxballe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in