Citat:
Varför skulle det din farfars farfars far gjorde tillhöra dig mer än vad det tillhör andra?Nu vet jag inget om dina föräldrar.
Men avel handlar sällan om tur. Det är ett logiskt utfall.
O det samhälle vi lever i här har generation efter generation försökt göra bättre för de som kommer efter. Personligen så har jag skördat frukterna av min farfarsfar o farfars slit o sparsamhet. O överskottet från mig kommer gå till kommande generationer.
Det är inte otur att en fattig Somalisk familj föder 7 barn som troligtvis kommer leva fattiga liv.
Det är ett religiöst påbud som förbjuder preventivmedel o en kultur som håller kvinnorna outbildade o inlåsta. Med dessa förutsättningar är det svårt att bygga välstånd.
Att klappa händerna o öppna upp dörrarna för Islam är totalt kontraproduktivt. Överlag så har man i Norden reducerat o flyttat antalet röda dagar för att upprätthålla produktiviteten.
Så islamisterna i Nyans har lika mycket att komma med som de som vill göra kanelbullens dag till helgdag.
Men avel handlar sällan om tur. Det är ett logiskt utfall.
O det samhälle vi lever i här har generation efter generation försökt göra bättre för de som kommer efter. Personligen så har jag skördat frukterna av min farfarsfar o farfars slit o sparsamhet. O överskottet från mig kommer gå till kommande generationer.
Det är inte otur att en fattig Somalisk familj föder 7 barn som troligtvis kommer leva fattiga liv.
Det är ett religiöst påbud som förbjuder preventivmedel o en kultur som håller kvinnorna outbildade o inlåsta. Med dessa förutsättningar är det svårt att bygga välstånd.
Att klappa händerna o öppna upp dörrarna för Islam är totalt kontraproduktivt. Överlag så har man i Norden reducerat o flyttat antalet röda dagar för att upprätthålla produktiviteten.
Så islamisterna i Nyans har lika mycket att komma med som de som vill göra kanelbullens dag till helgdag.
Det är otur för barnen i den fattiga familjen att de föds där. Sedan är jag nyfiken på att veta hur många somaliska familjer du känner där det finns 7+ barn och där kvinnorna sitter inlåsta?
Att öppna upp dörrarna för islam gör helt enkelt att människor blir lyckliga och känner sig välkomna. Det behöver inte vara mer än så. Ändra de dåliga sakerna i religionen om du ska ändra något och låt högtiderna vara.
. Det är helt enkelt hat som västvärlden får tillbaka efter att ha dödat deras kvinnor och barn med drönarbomber. Men räkna gärna upp alla andra vidrigheter.