2022-07-18, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekropp
De är nån typ av bästisar. Tycker Jewels åtminstone. Jewels är ju tydligt kär i killen, och han är tydligen kär i nån annan. Killen var ju riktigt autistisk och socialt handikappad. Enda personen i det gänget som kunde bete sig normalt var ju Issys kompis.

Undrar hur kul Jewels har med sina bästisar

Hon hävdar ju att hon inte är kär i honom eller intresserad av honom, men hon blir samtidigt jätteledsen över att han sa att han inte ville bli kär i henne . Man ba ge dig kvinna.

Hon verkar ju inte ha speciellt kul med dem efter vad hon sagt på sina lives. Hon pratar ju bara om hur jobbigt allt är med "det sociala" och verkar vara drama hela tiden runt henne. Det låter ju som nån högstadiedrama när hon snackar om det.
Senast redigerad av Superpotato 2022-07-18 kl. 21:56.
Citera
2022-07-18, 22:11
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superpotato
Hon hävdar ju att hon inte är kär i honom eller intresserad av honom, men hon blir samtidigt jätteledsen över att han sa att han inte ville bli kär i henne . Man ba ge dig kvinna.

Hon verkar ju inte ha speciellt kul med dem efter vad hon sagt på sina lives. Hon pratar ju bara om hur jobbigt allt är med "det sociala" och verkar vara drama hela tiden runt henne. Det låter ju som nån högstadiedrama när hon snackar om det.

Klart hon är intresserad Hon gick ju inte dit i jeans direkt utan spöka ut sig som... Ja vet inte vad?
Deras 10 minuter hos ormkillen var krystat men det blir nog så om man filmar folk som inte är vana.
Ja det är ett jäkla tjata om ormkillen och dom ska göra merch på hans konst mm.
Jag tror han bara är snäll. Han har gett henne lillfingret och hon tar hela armen som man säger.
Citera
2022-07-19, 03:49
Avslutad
Jag har sagt det förr och jag säger det igen, vilken jävla misär de här två lever i. Jewels är inte kapabel att ha hand om ett hushåll och en familj, hon är en mental fjortis som driver vind för våg och den dag Isabelle försvinner bort till någon kepsmupp som gjort henne på smällen i baksätet på 940n kommer Jewels att förfalla till bottenlösa djup av ghetto living.

Det ser redan ut som en knarkarkvart hemma hos henne. Sopor överallt, skynken för fönstren, inga sängkläder i sängarna utan de ligger direkt på madrassen, bara skitmat och fryspizza osv. Mukbang-Maria både bor och äter ljusår bättre än Jewels och Isabelle.

Föreställ er hur de här två måste lukta. Jag kan inte tänka mig att de duschar regelbundet, det är nog mest turkduschar och torrschampo för att inte se alltför flottiga ut framför kameran.

Jag tittade på senaste "inför"-liven när Isabelle värmde pizza och hon gled runt i vad som såg ut att vara en rivningskåk och frottésockarna var alldeles gråsvarta. Det här misären är inte människovärdig. Jewels har hela dagarna på sig att fixa och dona, så jävla svårt eller dyrt är det inte att fixa lite gardiner, plantera några krukväxter från sticklingar, städa, dammtorka, byta rent i sängen och sätta på en kycklinggryta av något slag. Vips så har man ett beboeligt hem och riktig mat på tallriken istället för det squattingboendet de här två huserar i.

Den uppenbart autistiske ormkillen måste vara femton år yngre än henne och hon spökar ut sig till tänderna för att under tio minuter gå hem till honom och titta på hans majssnok. Han själv öppnar i en smutsig morgonrock. Med sig släpar Jewels sin lika uppklädda dotter samt någon mager lesbian med bakvänd keps. Modeordet "cringe" har väl aldrig känts mer rätt att använda än här.
Citera
2022-07-19, 16:31
Medlem
Acevixens avatar
[quote=Arbetsskygg|80945281]Jag har sagt det förr och jag säger det igen, vilken jävla misär de här två lever i. Jewels är inte kapabel att ha hand om ett hushåll och en familj, hon är en mental fjortis som driver vind för våg och den dag Isabelle försvinner bort till någon kepsmupp som gjort henne på smällen i baksätet på 940n kommer Jewels att förfalla till bottenlösa djup av ghetto living.

Tror nog jag inte håller med dig angående Isabelle. Tycker det är tydligt hon fått annan syn på livet sen HVB och tar betydligt bättre hand om sig själv och sin omgivning.
Man ser ju att hennes rum ändå är ett rum med sängkläder och lite inredning men det är Jewels massa skit hon dumpat inne på Isabella rum. Allt är Jewels dåliga influens och klart Isabelle får gilla läget lite, bara att hon tog hem en kompis är ju ett stort steg från vad vi sätt under åren.
Tror och hoppas hennes liv kommer bli ljusare när hon kommer ifrån Jewels, herre gud hon går till skolan och har lyckats komma in på gymnasiet är faktist lite stolt över henne som klarat det trots alls. Tror inte heller hon kommer vara som sin mamma och bli gravid med ett psykfall till man för hon verkar värdera sig själv betydligt mer och högre än sin mamma.
Skulle nog mer se henne skaffa flickvän hon ser flyr till för att komma bort från Jewels och sen kommer Jewels bli rastande att hon överger henne för hon lär inte bo kvar i Kumla.
Hoppas och hejar på Isabelle!

Och den där ormkillen lär inte stanna kvar länge hon kväver ju honom redan..

Och sist ditt uttryckande om Elin, använder lesbiskt som något negativt är riktigt onödigt. Elin verkade vara en förnuftig ung tjej som jag också hoppas får till livet på ett bra sätt. Tjejen är ju helt själv så att hon lägger ner tid att åka till en vän är faktist stort. Tur att Isabelle har någon normal person i sitt liv.
Citera
2022-07-20, 14:06
Medlem
Muminryssens avatar
Får konstiga vibbar av "ormkillen" hade han några diagnoser? Vloggen blev obekväm att kolla på, han var så stel och munter.
Dessutom påminner han om en internet vän jag hade. och den vänskapen slutade inte bra.
Citera
2022-07-20, 14:09
Medlem
KN1CKED1CKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Jag har sagt det förr och jag säger det igen, vilken jävla misär de här två lever i. Jewels är inte kapabel att ha hand om ett hushåll och en familj, hon är en mental fjortis som driver vind för våg och den dag Isabelle försvinner bort till någon kepsmupp som gjort henne på smällen i baksätet på 940n kommer Jewels att förfalla till bottenlösa djup av ghetto living.

Det ser redan ut som en knarkarkvart hemma hos henne. Sopor överallt, skynken för fönstren, inga sängkläder i sängarna utan de ligger direkt på madrassen, bara skitmat och fryspizza osv. Mukbang-Maria både bor och äter ljusår bättre än Jewels och Isabelle.

Föreställ er hur de här två måste lukta. Jag kan inte tänka mig att de duschar regelbundet, det är nog mest turkduschar och torrschampo för att inte se alltför flottiga ut framför kameran.

Jag tittade på senaste "inför"-liven när Isabelle värmde pizza och hon gled runt i vad som såg ut att vara en rivningskåk och frottésockarna var alldeles gråsvarta. Det här misären är inte människovärdig. Jewels har hela dagarna på sig att fixa och dona, så jävla svårt eller dyrt är det inte att fixa lite gardiner, plantera några krukväxter från sticklingar, städa, dammtorka, byta rent i sängen och sätta på en kycklinggryta av något slag. Vips så har man ett beboeligt hem och riktig mat på tallriken istället för det squattingboendet de här två huserar i.

Den uppenbart autistiske ormkillen måste vara femton år yngre än henne och hon spökar ut sig till tänderna för att under tio minuter gå hem till honom och titta på hans majssnok. Han själv öppnar i en smutsig morgonrock. Med sig släpar Jewels sin lika uppklädda dotter samt någon mager lesbian med bakvänd keps. Modeordet "cringe" har väl aldrig känts mer rätt att använda än här.

Jag tycker du ska ragga upp och bli tillsammans med mamman för att sedan styra upp familjen.
Citera
2022-07-20, 19:42
Medlem
I senaste vloggen är de och handlar åt ormkillen som är sjuk. Jewels tycker att hon är jätte hihi-gaalen som stoppar ner massa random skit som ormkillen inte bett om. Går bra att göra så med andras pengar..
Citera
2022-07-20, 20:14
Avslutad
Citat:
I senaste vloggen är de och handlar åt ormkillen som är sjuk. Jewels tycker att hon är jätte hihi-gaalen som stoppar ner massa random skit som ormkillen inte bett om. Går bra att göra så med andras pengar..

Hur vet vi att hon inte använde sina egna pengar?
Citera
2022-07-20, 20:18
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raisuame

Vilka egna pengar? Hon har inga pengar/Kan inte hantera pengar.
Citera
2022-07-20, 20:57
Medlem
Citat:
Det säger väl sig sjålv. Hon brukar oskojat ha max 40 kronor kvar efter halva månaden. Resten lever hon på sina vänner.
Citera
2022-07-20, 21:28
Avslutad
Citat:
Det säger väl sig sjålv. Hon brukar oskojat ha max 40 kronor kvar efter halva månaden. Resten lever hon på sina vänner.

Hon får la sjukersättning? Det får man den 19-20 varje månad. Så då har hon nyss fått pengar
Citera
2022-07-20, 21:49
Medlem
Citat:
Hon får la sjukersättning? Det får man den 19-20 varje månad. Så då har hon nyss fått pengar
Hon får pengar nittonde ja. Men Jewels är liksom inte typen som bjuder andra på mat, och speciellt inte utan att kolla priser (även om hon gärna låter påskina att hon är extremt generös). Det här vet man om man följt henne några år. Ormkillen fick nog vackert swisha för matsoda och en flugsmälla eller vad det nu var.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in