2022-07-20, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Det vet du nok alt om.
ja jeg leser hva folk på fb skriver om deg.
Citera
2022-07-20, 18:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
ja jeg leser hva folk på fb skriver om deg.
Folk du liksom. Patetisk!
Citera
2022-07-20, 18:15
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Folk du liksom. Patetisk!

Vi vil alltid være her å skrive om TH, og at vi mener at han er skyldig.
Du ønsker en stopp på det, men, hva skal du gjøre med det?
Citera
2022-07-20, 18:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Vi vil alltid være her å skrive om TH, og at vi mener at han er skyldig.
Du ønsker en stopp på det, men, hva skal du gjøre med det?
Det er politiet som skal løse saken. Den løsningen er god nok for meg, dersom politiet får medhold i retten.
Hva du gjør, er ikke mitt problem, det er politiet som må finne en løsning på det problemet.
Citera
2022-07-20, 18:32
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Det er politiet som skal løse saken. Den løsningen er god nok for meg, dersom politiet får medhold i retten.
Hva du gjør, er ikke mitt problem, det er politiet som må finne en løsning på det problemet.

Men det virker som at du har store problemer med at vi skriver her at vi mener at TH er den skyldige.
Spørsmålet er jo hva du skal gjøre med det?
Citera
2022-07-20, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Han kunne ha møtt en medhjelper, for muntlig, ikke sporbar, kommunikasjon

Jeg tror ikke TH hadde kontaktet politiet med mindre han hadde visshet om at Fru Hagen var stedt til hvile og med det den hjelpende hånd utenfor fare for å bli oppdaget om politiets valg av reaksjon på denne «kidnappingen» hadde blitt annerledes enn den faktisk ble.
Ser derfor ikke bort fra at du har rett i at han og en medhjelper fikk «kommunisert» dette på en eller annen måte ett eller annet sted i nærheten av strekningen Futurum og SV4. Kanskje nettopp derfor hans mobil, i forbauselsen, ble lagt igjen på kontoret denne dagen også.
Citera
2022-07-20, 19:06
Medlem
Håper ikke Troverdig får et problem med troverdigheten. Ville ikke GH være med på rettssak til høsten? En del av forberedelsene? Vi bør vel snart få en tiltalebeslutning selv om høsten er lang.
Citera
2022-07-20, 20:03
Medlem
Citat:
For noe sprøyt. Slike påstander du kommer med om meg, har det felles, at påstanden om hva jeg har skrevet aldri blir sitert. Det du egentlig har problemer med, er at jeg ikke vil forhåndsdømme noen. Det mener jeg er et viktig prinsipp, og i dette tilfellet finnes dessuten ingen bevis. Du er jo desperat ift å kaste dritt på Hagen-familien og alle som støtter disse. Det lyser hat lang vei, så påfallende, at sannsynligheten for at løsningen på det som har skjedd, er noe helt annet, enn de dominerende ordene i denne tråden. Det fremstår sykt. At man behandler mennesker som uskyldig til det motsatte er bevist, er en frisk pust i forhold.

Sier du som skrev at eks svogeren var GM
Citera
2022-07-20, 20:06
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Ville ikke GH være med på rettssak til høsten?

Svært krevende sak, dette. Politifolk er jo mennesker de også, og det må være
psykisk utfordrende å ha kjennskap til detaljer om både selve forbrytelsen, og ikke
minst opptakten og planleggingen av den. Drapssaker av denne typen er jo ikke akkurat
hverdagskost i Norge.
Citera
2022-07-20, 20:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Sier du som skrev at eks svogeren var GM
Spekulasjon er en helt annen sak. Jeg har også spekulert I om at TH kan være GM. Og flere..
Konkludert har jeg aldri gjort.

Jeg hadde ikke vært registrert og kommentert på Flashback, hvis jeg syntes det var problemet.

Det jeg ikke liker, er at andre påstår at jeg har skrevet noe jeg aldri har skrevet eller ment. Slik diskusjon er uredelig, og kan lett løses ved å sitere det jeg har skrevet.

Når siteringer stadig uteblir, kan det bare bety at den som påstår lyver.
Citera
2022-07-20, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Om alt gikk etter planen, f. eks.

Ingenting kan vel utelukkes helt, men ser ikke helt hvorfor det skulle være nødvendig ved en nøye planlagt forbrytelse at TH møter medhjelperen på vei hjem fra jobb for å høre om ting har gått etter planen.

TH har vel, hvis han er skyldig, forventet å måtte forklare om bevegelsene sine denne dagen. Derfor er det litt merkelig hvis han ikke har planlagt å si hvilken vei han kjørte hjem.
Citera
2022-07-20, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Ingenting kan vel utelukkes helt, men ser ikke helt hvorfor det skulle være nødvendig ved en nøye planlagt forbrytelse at TH møter medhjelperen på vei hjem fra jobb for å høre om ting har gått etter planen.

TH har vel, hvis han er skyldig, forventet å måtte forklare om bevegelsene sine denne dagen. Derfor er det litt merkelig hvis han ikke har planlagt å si hvilken vei han kjørte hjem.

Dere er helt på villspor. Han er uskyldig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in